ورود دادستانی تهران به ماجرای اختلال در سرویس مدارس تپسی

    کد خبر :1025007
دادستانی تهران مدیرعامل تپسی

دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.

در آخرین هفته مرداد، تپسی از ورود به حوزه سرویس مدارس خبر داد. شرایط و ویژگی‌هایی که تپسی برای سرویس مدرسه خود اعلام کرد، نشان می‌داد که می‌تواند یک خدمت کم‌دردسر و راحت باشد.

موارد تبلیغ شده باعث شد تقاضا برای سرویس مدرسه تپسی تا حدی افزایش پیدا کند اما در نهایت این پلتفرم از ارائه خدمت بازماند و نتوانست خدمتی را که در نظر داشت، به‌درستی تامین کند و به نیاز متقاضیان این سرویس به‌موقع پاسخ دهد. اما علت مختل شدن سرویس مدرسه تپسی چه بود؟

چرا سرویس مدرسه تپسی مختل شد؟

تاخیر در ارائه سرویس، عدم تعیین راننده، ناهماهنگی میان مسافر و راننده و… از جمله دلایل اعتراض کاربران تپسی بود که برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخته بودند. با وجود این که خانواده‌ها در این سرویس ثبت نام کرده، هزینه آن را واریز کرده بودند و سرویس مدرسه برایشان رزرو شده بود اما از همان روزهای ابتدایی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در دریافت سرویس دچار مشکل شده بودند.

تپسی در بیانیه روز ششم مهر ماه خود با بیان این که به ۲۰ درصد از کسانی که قبل از تاریخ ۲۹ شهریور برای دریافت سرویس ثبت نام کرده، سرویس داده است؛ ضمن عذرخواهی از خانواده‌ها اعلام کرد که همکاری نکردن نهادهای مسؤول در حوزه سرویس مدارس با این مجموعه، در کنار «استقبال بسیار زیاد از سرویس و درخواست‌های متعدد برای تغییر در ساعت رفت و آمد دانش‌آموزان از مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه این سرویس بوده است.»

این پلتفرم تاکسی اینترنتی همچنین اعلام کرد که سرویس‌دهی به دانش‌آموزان تا شنبه هشتم مهر ماه به ۵۰ درصد افراد ثبت نامی خواهد رسید و در ادامه تا دهم مهر افزایش پیدا خواهد کرد. تپسی همچنین برای متقاضیانی که موفق به دریافت سرویس نشده بودند کد تخفیف در نظر گرفته بود تا مشکل آن‌ها برای رفت‌وآمد به مدرسه تا حدودی مرتفع شود.

با وجود وعده تپسی برای بهبود شرایط ارائه سرویس اما هنوز تعداد زیادی از کاربران و متقاضیان این سرویس از تپسی شکایت دارند.

پاسخ دادستانی تهران به گلایه شهروندان

دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.

در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند.

در این راستا با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

 فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید