نعیمه نظام‌دوست:

خیلی برنامه‌ها با ماه‌چهره خلیلی داشتیم اما نشد / ماه‌چهره در لندن دفن می‌شود

    کد خبر :736963

نعیمه نظام‌دوست ـ بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که از شدت گریه و ناراحتی به‌خاطر درگذشت ماه‌چهره خلیلی به سختی صحبت می‌کرد، چنین ادامه داد: چه بگویم؟! ماه‌چهره عشق بود، زندگی بود، قوی بود، مهربان بود.

نظام‌دوست با بیان اینکه چند ماهی می شد که متوجه بیماری ماه‌چهره خلیلی شده بود، عنوان کرد: من ماه آذر سال گذشته بود که متوجه بیماری‌اش شدم … آمده بود ایران. گفت من بروم کارهایم را بکنم و برگردم. قرار بود بیاید ایران. خیلی کارها داشتیم که بکنیم اما نشد.

این هنرمند در ادامه از دوستی ۱۳ ساله‌اش با ماه‌چهره خلیلی گفت و با بغض عنوان کرد: ۱۳ سال است که ماه‌چهره را می شناختم. سر تصویربرداری سریال «نردبام آسمان» در سال ۸۶ بود که دوستی‌مان شکل گرفت.

نظام‌دوست با اشاره به اینکه ماه‌چهره خلیلی ساکن خارج از کشور بوده ولی در ایران هم خانه داشته و زیاد به ایران می آمده است، گفت: با اینکه ساکن خارج از کشور بود اما زیاد با هم رفت و آمد داشتیم. خیلی عِرق ایران را داشت. ماه‌چهره خیلی ایرانی بود، خیلی.

به گزارش ایسنا،به گفته نظام‌دوست، ماه‌چهره خلیلی در همان لندن به خاک سپرده می شود و پیکر او را به ایران نخواهند آورد.

ماه‌چهره خلیلی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ با نقش جاریه در «مختارنامه» فعالیت هنری‌اش را در تلویزیون آغاز و با نقش «مرضیه» در سریالی به همین نام پایان داد.

او جمعه ـ ۱۷ مرداد ماه ـ پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان کبد، از دنیا رفت.

کد خبر 538309

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید