خودرو کوییک S زمستان امسال وارد بازار می‌شود

    کد خبر :766013

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با انتقال قالب از شرکت خارجی به سایپا تولید مدل فیس لیفت محصول کوییک (کوییک.اس) اواخر آذرماه آغاز و این خودرو زمستان امسال وارد بازار کشور می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که مراحل پیش تولید و تست‌های لازم برای تولید کوییک.اس انجام شده و با انتقال قالب از شرکت خارجی در ماه جاری، تولید آزمایشی این محصول از اواخر آذرماه و تولید انبوه آن از دی‌ماه99 آغاز خواهد شد.

تغییر در زمان‌بندی پروژه تولید کوییک.اس و طولانی شدن زمان آغاز تولید انبوه این محصول به دلیل تاکیدات کیفی و روند جدید این گروه در ارتقاء کیفیت قطعات و محصول نهایی و همچنین محدودیت‌های ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یکی‌ از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی است که با دستور مدیریت ارشد گروه سایپا این موضوع به صورت مستمر پیگیری شده و ضمن بهبود کیفیت مورد نظر، قالب‌سازی نهایی این محصول فیس‌لیفت در شرکت خارجی به اتمام رسیده و آماده انتقال به داخل کشور است.

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در این خصوص اعلام کرد تاکنون چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی در این مرکز تولید شده و تستهای تأییدیه آن نیز به پایان رسیده است، همچنین بر اساس رویه‌های کیفی داخلی سایپا، مراحل دریافت تأییدیه از نهادهای ناظر از جمله نیروی انتظامی برای شماره گذاری، تأییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نیز مجوز شماره گذاری تا انتهای دی‌ماه99 به پایان رسیده و کوییک.اس در بهمن‌ماه99 به بازار عرضه می‌شود.

در خصوص خودرو ساینا.اس (دیگر محصول جدید فیس‌لیفت پلت‌فرم X200 سایپا) نیز به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند که این محصول هم‌اکنون در خط تولید شرکت سایپا سیتروئن در حال تولید انبوه بوده ولیکن جهت عرضه به بازار صرفاً در انتظار تعیین و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت است.

سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرد که وجه واریزی مشتریان محترم در پیش فروش‌های این محصولات مشمول سود مشارکت و همچنین جریمه تاخیر خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در این خصوص نیز نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایران جیب، این سازمان توضیح داده که گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و پاسخ به نیاز ضروری برخی از مشتریان به خودرو، طرح تبدیل و پیشنهاد صدور دعوتنامه‌های خودروهای مشابه و جایگزین این محصولات و تحویل آنها را نیز داده است اما این اقدام، یک امر پیشنهادی و کاملاً اختیاری است و در صورت عدم تمایل مشتریان به تغییر مدل خودروهای خود؛ محصولات ثبت‌نامی بلافاصله پس از تولید انبوه و تامین، تحویل مشتریان محترم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید