خودرو الکتریکی کوچک ام جی Comet در راه است

    کد خبر :979298
ام جی Comet

شرکت MG Motor اعلام کرده که قصد دارد یک محصول الکتریکی کوچک کارآمدی را راهی بازار کند. MG Comet EV یک مدل کامپکت جدید بوده که در کنار ابعادی کوچک، برد حرکتی بالایی دارد.

بازتاب-برای کسانی که نمی‌دانند، تصور می‌شود که Comet EV آینده بر اساس Wuling Air EV است که در برخی بازارهای آسیایی مانند اندونزی به فروش می‌رسد. از طراحی آن، مشخص است که این وسیله نقلیه برای حمل و نقل شهری ساخته شده زیرا دارای ساختار جمع و جور است.

 ام جی  Comet

 بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، Comet EV این شرکت ممکن است حداکثر برد 300 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد، اگرچه جزئیات دقیق‌تر در مورد این مدل هنوز به طور رسمی فاش نشده است. این خودروساز افزود که MG Comet EV جدید نام خود را برگرفته از هواپیمای بریتانیایی 1934 که در مسابقه هوایی مک رابرتسون انگلستان-استرالیا شرکت کرد، گرفت. در حالی که مشخصات و قیمت در مورد Comet هنوز مشخص نیست، گمان می‌رود که خودروی الکتریکی آینده در اواسط سال جاری عرضه شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که برچسب قیمتی در حدود 1,000,000 روپیه تا 1,300,000 روپیه (تقریباً 12200 دلار تا 15870 دلار) داشته باشد.

Comet EV دارای طراحی مربعی جمع و جور با طول کلی تنها 2.9 متر است. علاوه بر این، طراحی قد بلند با فاصله بین دو محور 2100 میلی متری هم دارد و از این رو فضای داخلی جاداری شامل آن شد. شایعه شده که این مدل به یک بسته باتری با ظرفیت 20 تا 25 کیلووات ساعت مجهز است که بر اساس یک پلت فرم اسکیت بورد ساخته شد. باتری آن احتمالاً به صورت محلی تامین شده و می تواند شرکت Tata AutoComp آن را تامین کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید