خشم امارت اسلامی افغانستان از اقدام ترامپ

    کد خبر :178288

به گزارش بازتاب؛ امارت اسلامی افغانستان علیه اقدام اخیر “دونالد ترامپ” رییس جمهور ایالات متحده آمریکا برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس واکنش نشان داد.

در بیانیه امارات اسلامی افغانستان که به همین مناسبت صادر شد، آمده: آمریکا چهره اشغالگرانه خود را با این اقدام آشکار ساخت. این اقدام نشانه دشمنی حکومت آمریکا با دین مبین اسلام و حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

ما در امارت اسلامی، به رسمیت شناختن قبله اول مسلمانان یعنی بیت المقدس را بعنوان پایتخت جدید اسرائيل از سوی رئيس جمهور آمریکا را شدیدا نکوهش می کنیم و این اقدام را علیه تمام امت اسلامی، گامی پر از تعصب و دور از عقل می پنداریم.

در بخش دیگری از بیانیه امارت اسلامی افغانستان آمده: این اقدام ترامپ به منزله دامن زدن به آتش جنگ در تمام جهان خصوصا خاورمیانه است. ترامپ به این کار خود واضح ساخت که آمریکا در تمام مشکلات مسلمانان که از دهه های گذشته امت اسلامی را به رنج آورده، کشورها را اشغال کرده، مردم را قتل کرده و سعی از بین بردن ارزش های اسلامی را دارند، مستقیما دخیل است.
ما در امارت اسلامی از همه کشورها و ملت های مسلمان می خواهیم که حمایت خود را از بیت المقدس اعلام نمایند و با مبارزه ملت مظلوم فلسطین عملا کمک کنند.

اگر جهان اسلام در بین خود دست برادری ندهد و بخاطر حل معضلات خود اقدام نکند، دسیسه های دشمنان اسلام را درک ننموده و فرصت ها را ضایع خواهد کرد و ارزش های اسلامی از سوی استکبار جهانی پایمال خواهد شد و در نتیجه موجودیت مسلمانان به خطر خواهد افتاد.

در پایان گفتنی است، اقدام اخیر ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس با واکنش شدید مسلمانان و افراد آزاده در جهان مواجه شد و هنوز هم دامنه اعتراضات ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید