خرید مکمل اصل از داروچی

    کد خبر :995519

امروزه تهیه کردن مکمل اصل یکی از چالش‌های نسبتا بزرگ برای کسانی است که به دنبال خرید مکمل هستند. با توجه به وجود برندهای نا معتبر هر روز این چالش بزرگتر می‌شود. اما پیدا کردن یک داروخانه آنلاین معتبر می‌تواند تا حد زیادی این چالش را حل کند.

گاهی اوقات رژیم غذایی کودکان، بزرگسالان، ورزشکاران و افراد سالمند به تنهایی نمی‌تواند تامین‌کننده مواد معدنی، پروتئین‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز بدن آن‌ها باشد. در چنین مواقعی استفاده از یک مکمل اصل در کنار رژیم غذایی سالم، متنوع و متعادل نیاز بدن به مواد معدنی، پروتئین‌ها و ویتامین‌ها را به خوبی جبران خواهد کرد. با توجه به افزایش مکمل‌های تقلبی و فیک در بازار، خرید مکمل اصل از داروچی اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی برای خرید مکمل‌های غذایی اصل و باکیفیت مراجعه به داروخانه‌های سطح شهر و همچنین داروخانه‌های اینترنتی معتبر بهترین گزینه است؛ زیرا خرید از مراکز غیرمجاز و غیر قابل اعتماد، احتمال تقلبی بودن مکمل را به شدت افزایش می‌دهد. در این مقاله ابتدا قصد داریم درباره اهمیت خرید مکمل اصل و ویژگی‌های مکمل باکیفیت صحبت کنیم و سپس به معرفی مکمل کم خونی و مکمل پوست و مو بپردازیم. در انتها نیز دلیل خرید مکمل اصل از داروچی را توضیح خواهیم داد.

چرا مکمل اصل؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، زمانی که بدن فردی نیاز شدیدی به انواع معدنی، پروتئین‌ها و ویتامین‌ها داشته باشد و نتواند این مواد مغذی را از طریق مصرف رژیم غذایی روزانه دریافت کند‌، پزشک برای او مکمل غذایی یا مکمل دارویی تجویز می‌کند‌. این مکمل‌ها باید در کنار غذا مصرف شوند تا نیاز بدن را برآورده سازند. بسیاری از ورزشکاران نیز برای رسیدن به تناسب اندام و وزن متعادل در کنار رژیم غذایی مناسب از مکمل‌های بدنسازی استفاده می‌کنند. خرید مکمل اصل از داروچی به اندازه‌ای مهم است که اطلاع داشته باشید خرید مکمل‌های فیک و تقلبی چقدر برای بدن ضرر دارد و استفاده از آن‌ها آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سلامتی افراد وارد می‌کند.

کبد و کلیه‌ها جزو مهم‌ترین ارگان‌های حیاتی بدن هستند که با مصرف مکمل تقلبی دچار مشکلات زیادی می‌شوند؛ زیرا تصفیه خون در بدن بر عهده کلیه‌ها و کبد است و وارد شدن هرگونه آسیبی به آن‌ها سلامتی و جان انسان را به خطر می‌اندازد. از عوارض دیگر مصرف مکمل‌های تقلبی می‌توان به اضافه وزن، کاهش سلامت استخوان‌ها، بروز سردرد، خطر سکته قلبی، اختلال در دستگاه گوارش، تحریک سیستم عصبی، مسمومیت و ریسک دهیدراسیون اشاره کرد. با خرید مکمل اصل از داروچی می‌توان از بروز این عوارض جلوگیری کرد و سلامت عمومی بدن را افزایش داد.

ویژگی‌های مکمل باکیفیت

قبل از اینکه برای خرید مکمل اصل از داروچی اقدام کنید، بهتر است با ویژگی‌های مکمل باکیفیت آشنا شوید. مهم‌ترین ویژگی‌های مکمل باکیفیت شامل موارد زیر است.

♦ مکمل‌های باکیفیت و اصل در رژیم غذایی گنجانده می‌شوند.

♦ حاوی یک یا چند ماده معدنی، ویتامین یا اسیدهای آمینه هستند.

♦ تاریخ انقضا در مکمل‌های باکیفیت و اصل واضح است.

♦ کیفیت تولید مکمل‌های اصل بالا است.

♦ هیچ‌گونه ناخالصی در ترکیب مکمل‌های باکیفیت دیده نمی‌شود‌.

♦ طعم مکمل با طعم درج شده روی جعبه آن مطابقت دارد.

♦ برچسب مکمل‌های باکیفیت و اصل، دقیق و مشخص است و تمام جزئیات در آن‌ها ذکر شده است‌.

♦ مکمل‌های باکیفیت و اصل دارای بسته‌بندی اصولی هستند و لوگوی روی بسته‌بندی آن‌ها واضح و مرتب است.

♦ اکثر مکمل‌های باکیفیت توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید می‌شوند.

مکمل کم خونی

یکی از مشکلات بسیار شایع در بین تمام افراد جامعه به ویژه خانم‌ها مشکل کم خونی است. انواع کم‌ خونی عبارت‌اند از: کم خونی ناشی از فقر آهن و کم خونی ناشی از کمبود ویتامین. عواملی مانند قاعدگی ماهانه، اهدای خون، خونریزی دستگاه گوارش، کمبود آهن در رژیم غذایی، بارداری و افزایش نیاز بدن به آهن منجر به کم خونی ناشی از فقر آهن می‌شوند. زمانی که رژیم غذایی حاوی ویتامین‌ B12 و B9 نباشد، فرد دچار کم‌خونی ناشی از کمبود ویتامین خواهد شد. البته عواملی مانند اختلال در جذب ویتامین‌ها به خاطر بیماری‌های گوارشی، مصرف زیاد الکل، عدم مصرف سبزیجات و میوه‌های خام و مصرف بعضی از داروها نیز در ابتلا به کم خونی ناشی از کمبود ویتامین نقش دارند. پزشکان بعد از انجام آزمایشات و بررسی‌های لازم برای درمان مشکلات ناشی از کم خونی به افراد مکمل کم خونی متناسب با نوع کم خونی آن‌ها را تجویز می‌کنند. تهیه مکمل اصل از داروچی به درمان کم خونی کمک زیادی خواهد کرد. برخی از مکمل‌های کم‌ خونی موجود در داروچی عبارت‌اند از:

♦ کپسول ویتاگلوبین ویتان

♦ کپسول فروسیس ویوا تیون

♦ کپسول آهن بیس گلیسینات فرکو ویواتیون

♦ کپسول سیدرال فورت فارمانوترا

♦ قرص آهن آیزن آپوویتال

♦ کپسول فرودین هولیستیکا

♦ قرص فرورال گلدن لایف

♦ قرص آهن ایرانی

مکمل پوست و مو

کیفیت پوست و موی افراد نشان‌دهنده سلامتی عمومی بدن آن‌هاست. علاوه بر این میزان اعتمادبه‌نفس در افرادی که موی خوب و پوست شفاف و درخشانی دارند، نسبت به سایر افراد بیشتر است.‌ کمبود برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی پوست و مو را دچار مشکلات متعددی می‌کند. گاهی اوقات موارد مورد نیاز پوست و مو شامل ویتامین سی، ویتامین آ، ویتامین ای، ویتامین ب کمپلکس، بیوتین، آهن، زینک، سلنیوم، اسیدهای چرب و … به اندازه کافی از طریق رژیم غذایی دریافت نمی‌شود. در چنین مواقعی با خرید مکمل اصل از داروچی می‌توان کمبودها را جبران کرد.

مصرف مکمل پوست و مو باعث بهبود کیفیت پوست و جلوگیری از ریزش موها می‌شود. مصرف مکمل مختص گروه سنی خاصی نیست؛ چون همه افراد با هر سن و سالی ممکن است دچار کمبود ریزش مو و مشکلات پوستی ناشی از کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی شوند. پزشکان متخصص پوست و مو بعد از بررسی آزمایشات بهترین مکمل‌های پوست و مو را به افراد تجویز می‌کنند‌. با خرید مکمل پوست و مو از داروخانه داروچی از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. برخی از مکمل‌های پوست و موی موجود در داروچی عبارت‌اند از:

♦ ساشه فیش کلاژن ویتامین لایف

♦ قرص زینک پلاس

♦ کپسول سلن پلاس یورو ویتال

♦ قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

کپسول هیرویت

♦ قرص کلافیکس استار ویت

♦ کپسول زینک پاور هولیستیک

♦ کپسول پیگمنتا درمکس

♦ قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس

چرا خرید مکمل از داروچی؟

امروزه بسیاری از افراد مکمل‌های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از داروخانه‌های اینترنتی معتبر خریداری می‌کنند. داروخانه آنلاین داروچی، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین داروخانه‌های ایران است که به خاطر رفاه حال مشتریان خود بستری مناسب برای خرید آنلاین انواع دارو و مکمل فراهم کرده است. با خرید مکمل اصل از داروچی به راحتی می‌توان از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کرد؛ زیرا دکتر داروساز به صورت مستقیم بر اصل بودن و باکیفیت بودن مکمل‌های تخصصی و مکمل‌های غذایی موجود در این داروخانه نظارت دارد. موضوع دیگری که مردم را به خرید مکمل اصل از داروچی ترغیب می‌کند، قیمت مناسب محصولات ارائه شده در این داروخانه اینترنتی است. امیدواریم از مطالعه این مقاله به جواب تمام سوال‌های خود دست پیدا کرده باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید