خرید لوکس ترین میز و صندلی مدیریتی از اداری نت

    کد خبر :935177

میز و صندلی اداری، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که ادرات و شرکت های مختلف برای زیبا و بهتر شدن دکوراسیون داخلی، نظم و سازماندهی به امور کاری، به آن نیاز دارند. مبلمان اداری در انواع، طرح ها و مدل های مختلفی توسط شرکت های زیادی تولید و عرضه می شوند و صاحبان شرکت، می توانند مطابق با سلیقه خود و با توجه به دیگر لوازم موجود در شرکت، شکیل ترین آن را انتخاب کنند. اداری نت، یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه کننده انواع میز و صندلی اداری است که می توانید انواع مدل های مبلمان اداری با مناسب ترین قیمت، از آن تهیه کنید.

میز مدیریت:

میز مدیریت یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات اداری هر شرکت است که با دیگر میزهای اداری و کارمندی، از لحاظ ظاهر، طراحی و ابعاد میز، متفاوت است. توجه به دکوراسیون داخلی و انتخاب بهترین میز مدیریت در اتاق مدیریت، پرستیژ کاری شرکت شما را بالا برده و باعث می شود تا مشتریان و ارباب رجوع ها، شرکت شما را به رسمیت بشناسند. یک میز مدیریت استاندارد، ویژگی هایی دارد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

ابعاد استاندارد میز مدیریت:

طول استاندارد برای میز مدیریت از ۱۱۰ تا ۲۰۰ سانتی متر دو عرض آن نیز از ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر است. برای اتاق های متوسط، ابعاد ذکر شده می تواند متناسب با اندازه اتاق باشد. اما گاهی در برخی شرکت ها، اتاق مدیریت بزرگ است که در این حالت می توان از میز اداری بزرگ تری استفاده کرد.‌ میزهای مدیریت با طول ۲۵۰ سانتی متر و عرض ۹۰ سانتی متر، مناسب برای اتاق های بزرگ هستند.

ارتفاع استاندارد میز مدیریت:

ارتفاع میز مدیریت، همانند ارتفاع دیگر میزهای اداری است و به طور استاندارد، ۷۵ سانتی متر است. البته ارتفاع بعضی از میزهای مدیریت، ۸۰ سانتی متر است و در این موارد برای راحتی مدیر، از صندلی هایی استفاده می شود که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند. ارتفاع ۸۰ سانتی متر، برای مدیران با قد بلند تر و جثه درشت تر، می تواند مناسب باشد. اما ارتفاع کم تر از ۷۵ سانتی متر و بیش تر از ۸۰ سانتی متر، به دلیل طراحی نامناسب، می توانند برای مدیران زننده و اذیت کننده باشد.

ابعاد استاندارد میز مدیریت کوچک:

ممکن است فضای اتاق مدیریت کوچک باشد، در این حالت بهتر است برای جلوه بهتر، از میزهای کوچک استفاده کنید. می توانید برای اتاق های مدیریت کوچک، از میزهایی با طول ۱۱۰ سانتی متر و عرض ۷۰ سانتی متر استفاده کنید. بهترین متریال استفاده شده برای انواع میز اداری از جمله میز مدیریت، چوب، شیشه و فلز است که می توانید این متریال را در بهترین طراحی ظاهری، برای اتاق مدیریت شرکتتان، خریداری کنید.

مدل های میز مدیریتی:

میزهای مدیریتی در دو نوع مدرن و کلاسیک، ساخته و طراحی می شوند که مدیران می توانند با توجه به سلیقه شخصی و یا دیگر تجهیزات وجود در اتاق و مجموعه تحت نظر، یکی از این دو مدل را انتخاب کنند. میزهای مدیریتی فارغ از نوع متریال به کار رفته برای ساخت آن ها، شکل ظاهری و رنگ آن ها، دارای ابعاد یکسانی دارند. متریال به کار رفته برای ساخت میزهای مدیریتی کلاسیک، ام دی اف است که طراحی به کار رفته در آن ها به گونه است که  سنتی، کلاسیک و اصیل، به چشم می خورد.  به دلیل رعایت استاندارهای لازم و ارگونومیکی، ارتفاع تمام میزهای مدیریتی یکسان است اما در نوع کلاسیک آن، به دلیل وجود تزئینات مختلف، ممکن است این  ارتفاع، کمی بیش تر باشد.

راهنمای خرید میز مدیریت:

1) میزی را انتخاب کنید که به لحاظ ظاهری زیبا و شکیل باشد و با دکوراسیون اتاق مدیریت، تناسب داشته باشد.

2) توجه کنید که ابعاد میز مدیریتی، استاندارد باشد.

3) بهتر است به صورت امتحانی چند دقیقه پشت میز بنشینید و میزان راحتی و تسلط خود را، ارزیابی کنید.

4) درب میز، کشو را چند بار باز و بسته کنید و از سالم بودن لولاهای آن اطمینان حاصل فرمایید.

5) به کیفیت جنس متریال به کار رفته در ساخت میز مدیریت توجه کنید.

6) از فروشنده بخواهید تا گارانتی میز را همراه با آن، به شما تحویل دهد.

صندلی مدیریت:

از مهم ترین تجهیرات اداری مربوط به هر بخش و سازمان، تجهیزات مربوط به اتاق مدیریت است که در انتخاب آن ها باید دقت زیادی به خرج دهیم. صندلی مدیریت، از مهم ترین بخش های مهم در دکوراسیون اداری به شمار می رود که تنوع زیادی دارند و با توجه به سبک دکوراسیون اتاق، می توان مناسب ترین آن را خریداری کرد‌. صندلی مدیریتی در مقایسه با صندلی های اداری، زیبا تر، راحت تر و از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. از ویژگی های صندلی اداری مدیریتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجهز به چرخ:

صندلی مدیریتی دارای چرخ های روانی هستند که مقاومت و دوام بالایی در برابر سایش دارند. وجود قابلیت ضربه گیری در این نوع صندلی اداری، سبب روان و بدون سر و صدا چرخیدن چرخ های صندلی می شود.

نشیمن صندلی مدیریت:

نشیمن این نوع صندلی اداری، بزرگ و نرم است، به گونه ای که مدیر پس از نشستن های طولانی احساس خستگی، زانو درد و کمر درد نکند.

دسته صندلی:

دسته صندلی، مکانی برای قرار دادن آرنج ها به منظور قرار گرفتن شانه ها در وضیعت مناسب، است. میزهای مدیریتی مجهز به دسته قابل تنظیمی هستند که مدیران با توجه به شرایط خود، آن را تنظیم می کنند.

پشتی صندلی:

در طراحی پشتی این نوع صندلی اداری، تمام اصول و قوانین استاندارد ارگونومیکی رعایت شده است. به طوری که به خوبی می تواند از گودی طبیعی کمر و انحنای ستون فقرات شما حمایت کند.  پشتی صندلی به منظور راحتی مدیر، در زوایای جلو و عقب، قابلیت تنظیم کردن دارد.

بهترین میز و صندلی اداری را از کجا تهیه کنیم؟

در هنگام خرید انواع صندلی و میز اداری، باید توجه کنید که در عین داشتن ارگونومیکی و استانداردهای لازم، طراحی ظاهری زیبایی نیز برخوردار باشد. یکی از وب سایت های معتبری که تمام انواع میز و صندلی های مدیریت را همراه با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد، مجموعه اداری نت است.  برای اطلاع از انواع مدل های میز و صندلی مدیریت، مشخصات و قیمت آن ها، می توانید با مشاوران تیم اداری نت، در ارتباط باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید