بهترین شرکت کارتن سازی (چاپ و بسته بندی)

    کد خبر :935910

امروزه کارتن سازی، چاپ و بسته بندی یکی از اصلی ترین بخش های بازاریابی کالا به شمار می رود. یک بسته بندی مناسب علاوه بر اینکه به خوبی از محصول نگهداری می کند، به جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصولات هم کمک خواهد کرد.

در این مطلب تصمیم داریم در خصوص اهمیت چاپ و بسته بندی، کارتن سازی و همچنین انواع آن با شما صحبت کرده و یکی از بهترین کارخانه های فعال در این زمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم. کارتن سازی آریانا یکی از بزرگترین خطوط ورق سازی استان تهران را در اختیار دارد. با توجه به توان تولید ورق کارتن سه لایه و پنج لایه با عرض 2.50 شما میتوانید برای سفارش کارتن در تیراژ بالا روی آریانا سلولز حساب کنید.

دلیل محبوبیت چاپ و بسته بندی و کارتن سازی

امروزه چاپ و بسته بندی یکی از اصلی ترین بخش های بازاریابی کالا به شمار می رود. یک بسته بندی مناسب علاوه بر اینکه به خوبی از محصول نگهداری می کند، به جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصولات هم کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که امروزه صنعت چاپ و بسته بندی رونق فراوانی پیدا کرده است. قیمت کارتن از دیگر عوامل محبوبیت کارتن بسته بندی است چرا که در مقایسه با سایر انواع بسته بندی از لحاظ کیفیت و هزینه به مراتب به صرفه تر خواهد بود. برای مشاهده لیست قیمت کارتن به لینک زیر سر بزنید :

https://ariyana-ssg.com/?p=3831

روش های زیادی برای تولید کارتن بسته بندی و همچنین چاپ طرح مورد نظر روی آن وجود دارد. انتخاب نوع بسته بندی و نوع چاپ با توجه به محصول انجام می شود. اگر شما هم به تازگی تصمیم دارید برای محصول خود یک بسته بندی مناسب و با کیفیت سفارش دهید، باید ابتدا با روش های چاپ و بسته بندی آشنا شده و بهترین روش را متناسب با نوع کالای خود انتخاب کنید؛ سپس با مراجعه به یک شرکت قابل اطمینان، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

شرکت چاپ و بسته بندی در تهران

با توجه به اهمیت چاپ و بسته بندی در صنایع مختلف، امروزه کارخانه های زیادی در این زمینه تاسیس شده است. این کارخانه ها در سراسر کشور وجود دارند، اما تعداد آن ها در تهران بسیار بیشتر است. البته تمام آن ها در یک سطح کیفی قرار ندارند و برخی از آن ها از مزایا و برتری هایی برخوردار می باشند. به عنوان نمونه میتوان به شرکت کارتن سازی آریانا سلولز سپنتا گستر ariyana-ssg.com اشاره کرد. این مجموعه تولید کننده ورق کارتن و همچنین انواع کارتن سه لایه و 5 لایه در استان تهران است.

انواع روش‌های چاپ برای بسته بندی

چاپ روی بسته بندی محصولات به روش های مختلفی انجام می شود که اصلی ترین آن ها شامل لیتوگرافی یا افست، فلکسوگرافی، اینکجت یا چاپ دیجیتال، روتوگراور و سیلک اسکرین هستند. در ادامه هرکدام از این روش ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چاپ افست (لیتوگرافی)

چاپ افست معمولا برای تولید لیبل و کارتن های تاشو به کار می رود. این نوع چاپ به صورت 4 رنگ بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. امکان استفاده از روکش های مات و براق روی این نوع چاپ وجود دارد و باعث افزایش جذابیت آن می شود. برای تولید کارتن تخم مرغ معمولا از این روش چاپ استفاده میشود. همچنین برای تولید انواع کارتن بسته بندی چاپ افست کاربرد دارد. کارخانه کارتن سازی آریانا از دستگاه های پیشرفته چاپ افست برای تولید کارتن در تیراژ بالا بهره میبرد.

این نوع چاپ روی سطح تخت انجام می شود. توجه داشته باشید که چاپ افست فقط در صورتی مقرون به صرفه است که در تیراژ بالا انجام شود. با استفاده از این نوع چاپ قیمت کارتن نسبت به کارتن لمینتی کاهش چشمگیری پیدا میکند.

چاپ فلکسوگرافی

این نوع چاپ به تجهیزات چندانی نیاز ندارد و قیمت آن هم نسبتا مناسب است. برای چاپ فلکسوگرافی هم از جوهرهای برپایه آب و هم از جوهرهای بر پایه روغن استفاده می شود. چاپ با استفاده از این روش در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

توجه داشته باشید که کیفیت این روش نسبت به سایر روش ها پایین تر است. به همین دلیل اگر جذابیت و کیفیت طرح مورد نظر برایتان اهمیت دارد بهتر است از روش های دیگر بهره ببرید.

چاپ دیجیتالی

این نوع چاپ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای چاپ انواع لیبل، جعبه های آکاردئونی، کارتن های تاشو و… کاربرد دارد. چاپ طرح های مختلف با استفاده این روش در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به همین دلیل می توان تعداد بالایی از این چاپ را به مشتریان عرضه کرد. البته به دلیل قیمت بالایی که دارد، ممکن است برخی از افراد این روش را انتخاب نکنند.

چاپ روتوگراور

این نوع چاپ از کیفیتی بی نظیر برخوردار است و شما با استفاده از آن می توانید به سادگی عکس های مختلف را روی بسته بندی محصول خود چاپ کنید. چاپ روتوگراور هم درست مانند چاپ افست از 4 رنگ پشتیبانی می کند و امکان انجام چاپ در حجم بالا بدون افت کیفیت را فراهم می سازد.

البته این روش در کنار کیفیت فوق العاده ای که دارد از معایبی هم برخوردار است. مثلا اینکه نمی توان روی هر پوششی از این نوع چاپ استفاده کرد و همچنین برای اجرای آن به تجهیزات خاصی نیاز است که در تمام کارخانه ها وجود ندارد. علاوه بر این موارد، زمان چاپ با استفاده از این روش نسبت به روش های دیگر طولانی تر است.

چاپ سیلک اسکرین

این نوع چاپ بیشتر در صنایع تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک چاپ سیلک می توان طرح های مختلف را روی انواع پارچه، ماگ، بطری و… چاپ کرد. همچنین امکان چاپ سیلک روی هر نوع سطحی وجود دارد و این از ویژگی های برجسته این نوع چاپ می باشد.

برای چاپ سیلک به دستگاه های چندان گران قیمتی نیاز نیست. اما احتمال بروز خطاهای انسانی در حین چاپ وجود دارد. همچنین زمان اجرای آن نسبتا طولانی می باشد.

توجه داشته باشید که انتخاب هرکدام از این روش ها برای چاپ روی بسته بندی محصولات شما کاملا به نوع بسته بندی و همچنین طرح مورد نظر شما بستگی دارد. بنابراین بهتر است ابتدا به یک شرکت کارتن سازی، چاپ و بسته بندی معتبر مراجعه کرده و با مشاورین آن صحبت کنید، سپس در خصوص انتخاب بهترین روش برای چاپ و بسته بندی محصولات خود تصمیم بگیرید.

انواع چاپ کارتن

چاپ بر روی کارتن می تواند به دو صورت تک مرحله ای و مستقیم، یا دو مرحله ای و غیر مستقیم انجام می گیرد:

چاپ مستقیم:

در روش چاپ مستقیم، طرح و یا نوشته مورد نظر بر روی انواع کارتن به صورت مستقیم از طریق فلکسوگرافی (مهر لاستیکی بسیار پیچده)، انجام می شود.

چاپ غیر مستقیم (پیش چاپ):

در این روش، طرح و یا نوشته مورد نظر ابتدا بر روی یک لایه نازکی همانند کاغذ، انجام شده و سپس بر روی کارتن، چسبانده می شود. این روش کیفیت بیش تری نسبت به روش مستقیم دارد. این روش برای تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد. برای خرید کارتن لمینتی ما به شما کارتن سازی کوشاکارتن kooshacarton.com را پیشنهاد میدهیم.

انتخاب بهترین شرکت چاپ و بسته بندی

همانطور که متوجه شدید روش های زیادی برای چاپ و بسته بندی محصولات وجود دارد. انتخاب بهترین روش کاملا به نظر شما و همچنین نیازتان بستگی خواهد داشت. اما باید بدانید که کیفیت چاپ و بسته بندی در تمام شرکت ها یکسان نیست. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا زمانی که از کیفیت محصولات یک شرکت چاپ و بسته بندی مطمئن نبودید، سفارشات خود را به آن ها نسپارید.

یک روش خوب برای پیدا کردن بهترین شرکت چاپ و بسته بندی این است که از تجربیات دیگران کمک بگیرید. در این صورت تا حد زیادی خیالتان از بابت کیفیت محصولات راحت خواهد شد. کارخانه کارتن سازی آریانا یکی از بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی فعال در کشور است. این شرکت از تجهیزاتی پیشرفته و پرسنلی مجرب و حرفه ای برخوردار است و انواع سفارشات چاپ و بسته بندی شما را با بهترین کیفیت ممکن به شما تحویل خواهد داد. به همین دلیل می توانید با خیال راحت بسته بندی و تولید کارتن بسته بندی محصولات خود را به این شرکت بسپارید. برای سفارش کارتن با شماره 56545077 تماس بگیرید و یا به سایت کارتن سازی  ariyana-ssg.com مراحعه کنید. لازم به ذکر است که لیست قیمت به روز انواع کارتن در سایت آریانا سلولز قرار داده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید