خرید خودرو از همراه‌مکانیک| صفر و کارکرده، نقد و اقساط

    کد خبر :977088

یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های نمایشگاه‌های حضوری خودرو، تنوع پایین خودروها و حق انتخاب محدود خریدار است. نمایشگاه‌های آنلاین خودرو این مشکل را حل کرده‌اند اما از آن طرف معمولاً نمایشگاه‌های آنلاین یا امکان خرید اقساطی را ندارند یا در انطباق وضعیت خودروهای موجود در آن‌ها با ادعای فروشنده، شک و شبهه وجود دارد. در برخی از طرح‌های اقساطی هم امکان خرید خودروهای کارکرده یا خارجی وجود ندارد.

به گزارش زومیت، نمایشگاه ماشین همراه مکانیک محدودیت‌های بالا را ندارد و اعتباری که 10 سال فعالیت موفق در حوزه خریدوفروش خودرو نصیب آن کرده، خیال شما را از بابت یک خرید امن راحت می‌کند. در اینجا با ویژگی‌های برجسته خرید نقد و اقساطی خودروهای داخلی، خارجی، صفر و کارکرده از همراه مکانیک آشنا می‌شوید.

خرید خودرو از همراه مکانیک؛ هر طور شما بخواهید…

در خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک، شرایطی فراهم شده تا افراد مختلف با درآمدهای متفاوت بتوانند خودروهای کارشناسی‌شده را با اطمینان کامل بخرند. ویژگی‌ها و مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:

1.خرید خودرو داخلی، فقط با یک بازدید

پیدا کردن خودرویی که علاوه‌بر سالم بودن، با انتظارات و بودجه شما مطابقت داشته باشد، به چند بازدید نیاز دارد و همراه بردن یک کارشناس خودرو در هر بازدید هم بین 450 هزار تا 3 میلیون تومان هزینه دارد. در همراه مکانیک هیچ خودرویی بدون کارشناسی عرضه نمی‌شود و هیچ خودرویی هم بدون گزارش کارشناسی آگهی نمی‌شود.

یعنی اگر خودرویی را در نمایشگاه همراه مکانیک پسندیدید، کافی است روی آن کلیک کنید تا آگهی باز شود. می‌توانید گزارش کامل کارشناسی خودرو را در این آگهی مشاهده کنید تا وضعیت فنی و بدنه خودرو کاملاً دستتان بیاید. علاوه‌بر این اطلاعات دیگری مثل کارکرد، نوع گیربکس، وضعیت سند، مانده بیمه، محل بازدید، نقاط قوت خودرو و شرایط خرید نقد و اقساطی هر خودرو در آگهی آن قابل‌مشاهده است. این اطلاعات کامل و دقیق، شما را از تماس‌ها و بازدیدهای متعدد بی‌نیاز می‌کند.

2.خرید خودرو خارجی، فقط با یک جستجو ساده و سریع

نمایشگاه ماشین همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده است که تنوع خودروهای آن تنها محدود به خودروهای داخلی نیست. اگر به‌دنبال خودرو خارجی خاصی هستید، می‌توانید آن را به‌راحتی و از طریق فیلترهای زیر پیدا کنید:

♦ سازنده و مدل

♦ محدوده قیمت

♦ سال ساخت

♦ میزان کارکرد

♦ صفر یا کارکرده

♦ امکان خرید اقساطی

♦ نوع شاسی (سدان، شاسی‌بلند، هاچ‌بک و…)

♦ نوع گیربکس (دنده‌ای یا اتوماتیک)

♦ شهر محل بازدید

اگر هم خودرو موردنظرتان را در نمایشگاه همراه مکانیک پیدا نکردید، می‌توانید درخواست خرید سفارشی ثبت کنید تا همراه مکانیک آن را برای شما پیدا کند. خودروی پیدا‌شده کارشناسی می‌شود و اگر با استانداردهای همراه مکانیک مطابقت داشته باشد، امکان خرید نقد و اقساطی آن برای شما فراهم می‌شود.

3.خرید خودرو صفر، با قیمت‌های واقعی و منصفانه

عبارت خودروی صفر همیشه به معنای خودروی صد در صد سالم نیست. به نقل از مدیر بخش کارشناسی خودرو همراه مکانیک، حدود 15 تا 20 درصد خودروهای صفر دارای یک ایراد فنی یا بدنه دارند. این ایرادها در خط تولید، هنگام جابجایی یا نگهداری از خودرو ایجاد می‌شوند و ممکن است از چشم شما پنهان بمانند و بعداً خرج روی دستتان بگذارند.

یکی دیگر از دردسرهای خرید خودروی صفر، تنوع قیمت‌های موجود در بازار است که خریدار را سردرگم می‌کند. در نمایشگاه همراه مکانیک قیمت تمامی خودروها براساس گزارش کارشناسی، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود و به‌همین دلیل، می‌توانید به واقعی و منصفانه بودن قیمت‌های این نمایشگاه اطمینان کنید.

4.خرید خودرو کارکرده، کارشناسی‌شده و تضمینی

همان‌طور که گفتیم همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده است، اما در مورد کارشناسی خودروهای کارکرده موجود در این نمایشگاه، 2 نکته خیلی مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید:

♦ اول این‌که اگر خودرو کارکرده‌ای دارای ایرادهای فنی و بدنه محرز باشد و این ایرادها به ایمنی آن ضربه بزند، از آگهی کردن آن خودرو جلوگیری می‌شود.

♦ کارشناسی تمامی خودروها اعم‌از صفر و کارکرده، تا 7 روز و سقف 850 میلیون تومان تضمین می‌شود تا خیال شما از انطباق وضعیت خودرو با مشخصات آگهی راحت باشد.

5.خرید نقدی خودرو، امن و بی‌دغدغه

یکی از دغدغه‌های خرید نقدی خودرو از طریق آگهی‌های موجود در برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، امنیت معامله است. روایت‌هایی مثل کلاهبرداری با گرفتن بیعانه و… زیاد شده و همین باعث‌شده تا بیشتر خریداران خودرو دست‌به‌عصا حرکت کنند.

کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای بازدید تا عقد قرارداد، همراه شما هستند و بر تمامی مراحل نقل‌وانتقال خودرو و مسائل فنی و حقوقی قرارداد فروش، نظارت کامل دارند. این موضوع، امنیت معاملات در نمایشگاه ماشین همراه مکانیک را تضمین می‌کند.

6.خرید قسطی خودرو مطابق با بودجه شما

اگر بودجه خرید نقدی خودرو را ندارید، نگران نباشید. می‌توانید 50 درصد مبلغ خودروی موردنظرتان را به‌صورت نقدی بپردازید و برای پرداخت مابقی مبلغ آن تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات بگیرید. در خرید اقساطی خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک، دستتان در انتخاب دوره بازپرداخت باز است و می‌توانید براساس بودجه و سطح درآمدتان، یکی از بازه‌های 6 تا 36 ماهه را انتخاب کنید. همچنین هیچ محدودیتی در انتخاب خودروهای صفر، کارکرده، داخلی و خارجی وجود ندارد.

در خرید اقساطی خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک، فرآیند اعتبارسنجی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و خودرو را در کمتر از 24 ساعت تحویل می‌گیرید. سند شش‌دانگ خودرو نیز از همان ابتدای کار به نام خودتان می‌خورد.

نحوه خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک چگونه است؟

در خرید خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک، کافی است روی هر خودرویی که قیمت آن با بودجه‌تان مطابقت دارد کلیک کنید تا به جزییات بیشتری در مورد آن پی ببرید. اگر هم به‌دنبال خودرو خاصی هستید، می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود در کنار صفحه آن را پیدا کنید.

همان‌طور که گفتیم، تمامی اطلاعات موردنیاز مثل گزارش کارشناسی در آگهی خودرو در دسترس است و درصورتی‌که اطلاعات خودرو با انتظارات شما مطابقت داشت، می‌توانید از طریق همان آگهی نسبت‌به ثبت درخواست خرید نقدی یا اقساطی آن اقدام کنید. با زدن روی هرکدام از این گزینه‌ها، مزایا و شرایط خرید به آن روش نمایش داده می‌شود. پس از ثبت درخواست خرید، کارشناسان همراه مکانیک برای بازدید خودرو و سایر مراحل خرید خودرو با شما تماس می‌گیرند.

همراه مکانیک همراه خرید، همراه فروش…

منبع: خبر نمایشگاه خودرو همراه مکانیک در سایت زومیت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید