«خرچنگ‌ها»‌ صدرنشین پرفروش‌های هفته پایانی 2019

    کد خبر :667760

نشریه نیویورک‌تایمز، آخرین فهرست هفتگی سال ۲۰۱۹ کتاب‌های داستانی پرفروش‌ خود را درحالی منتشر کرد که عنوان «‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز»‌ پس از مدتی فاصله از رتبه اول، بار دیگر در صدر جدول دیده می‌شود.

 

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» که به عنوان نخستین رمان «‌دلیا اوئنز» به بازار عرضه شد اکنون در شصت و هفتمین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

 

این کتاب داستانی مدت کوتاهی پس از انتشارش به این فهرست راه‌یافت و موفق شد جز بازه زمانی کوتاه،‌ صدر جدول پرفروش‌های داستانی را به خود اختصاص دهد. در هفته‌های گذشته با انتشار آثار نویسندگان نامدار شاهد حضور رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» در رتبه‌های سوم و چهارم بودیم، اما این رمان هفته پایانی سال ۲۰۱۹ را با صدرنشینی پشت سر می‌گذارد.

 

میزان موفقیت و فروش بالای این رمان به اندازه‌ای چشمگیر و بی‌سابقه بود که نشریه نیویورک‌تایمز اخیرا در گزارشی جداگانه به دلایل موفقیت این اثر پرداخته بود.

 

در این رمان داستان دختری به نام «کیا» و حوادث پیچیده‌ای را که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی این دختر مشهور به «دختر مرداب» به وقوع می‌پیوندد را می‌خوانید.

 

«دلیا اوئنز» ۷۰ساله پیش از انتشار رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» چندین شرح‌ حال از جمله «فریاد کالاهاری»‌، «چشم فیل»‌ و «راز ساوانا»‌ را در رابطه با سال‌هایی که به همراه همسرش به مطالعه حیوانات در آفریقا پرداخته، روانه بازار کرده بود.

 

به گزارش ایسنا ،رمان «محافظان» نوشته «جان گریشام» نیز موفق شد رتبه دوم فهرست پایانی سال ۲۰۱۹ این نشریه را به خود اختصاص دهد. «محافظان» که دهمین هفته حضور خود در این فهرست را پشت سر می‌گذارد داستان درگیر شدن وکیلی به نام‌ «کالن پست» با چندین قاتل بی‌رحم را روایت می‌کند.

 

رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم این فهرست نیز به ترتیب به «‌موسسه» نوشته‌ «استفن کینگ»، «کریس کراس»‌ نوشته «جیمز پترسون»‌ و «ماه آبی» ‌نوشته «لی چایلد»‌ اختصاص یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید