خجسته و نوری زاده هم حذف شدند/ برنامه جودوکاران ایران در روز دوم

  • آرشیو
  • جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵
    کد خبر :204753

با حذف دو جودوکار دیگر ایران از جدول رقابت‌های گرندپری تونس، پرونده جودو ایران در روز نخست این مسابقات با دو پیروزی و سه شکست بسته شد.

به گزارش مهر، در ادامه روز نخست از نخستین دوره جودو گرندپری سال ۲۰۱۸ که از صبح امروز جمعه با حضور ۳۳۵ جودوکار از ۴۶ کشور در تونس آغاز شده، دو جودوکار ایران در وزن ۶۶- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

علیرضا خجسته بعد از یک دور استراحت، «ون گانسیبک» از بلژیک را شکست داد و سپس برابر «پتریکوف» از جمهوری چک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

قاسم نوری زاده دیگر جودوکار کشورمان در این وزن نیز دور اول استراحت داشت و سپس «سندل سینان» از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دومین مبارزه خود نتیجه را به «ون هارتن» از هلند واگذار کرد و حذف شد.

تیم کشورمان امروز سه نماینده داشت که پیش از دو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم، علی قلی پور در وزن ۶۰- کیلوگرم همان دور نخست مقابل «یواخین گومز» از اسپانیا بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

فردا شنبه در روز دوم این مسابقات جودوکاران دو وزن ۷۳- کیلوگرم و ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست به مصاف«نواس» از برزیل می رود و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه اسلوونی و سوئیس می رود.

سعید ملایی که با رنکینگ دو دنیا، سید یک این وزن ۸۱- کیلوگرم می باشد و دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده دیدار ترکیه و قزاقستان به میدان خواهد رفت.

این دوره از مسابقات عصر یکشنبه اول بهمن ماه به پایان می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید