خبرهای خوش از پاداش پایان خدمت بازنشستگان

    کد خبر :957001

مسعود میرکاظمی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شده است چه زمانی به صحن دولت خواهد و چه زمانی به مجلس می‌رسد، گفت: کار کمیسیون تمام شده است. از یکشنبه هم بودجه به صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر در صحن دولت بررسی می‌شود.

میرکاظمی درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که امسال تبصره‌ها به کمیسیون رفت، دستگاه‌ها آمدند نقطه نظراتشان را گفتند و کمیسیون هم تا آنجا که امکان داشت، نظرات را اعمال کرد. ما قوانین دائمی را جدا کردیم و قرار است یه صورت جداگانه طبق یک لایحه به مجلس شورای بدهیم. یعنی در قانون بودجه یکساله قانون دائمی را تغییر ندادیم.

میرکاظمی یادآور شد: جلساتی برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و طی ۲ الی ۳ روز دستگاه‌ها به صورت مرتب حضور پیدا کردند و نظرات‌شان را گفتند ان‌شاالله به دلیل این‌که در کمیسیون تخصصی بررسی‌ها صورت گرفت، در این دوره بررسی بودجه وقت کمتری در دولت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ان‌شالله تا پایان آذرماه بودجه تقدیم مجلس می‌شود، زیرا امسال کمیسیونی تشکیل شد که بررسی در دولت را تسریع می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید