با خرید این دوچرخه طلایی آیفون 16 هدیه بگیرید

    کد خبر :1065001
با خرید این دوچرخه طلایی آیفون 16 هدیه بگیرید

برند فناوری لوکس خاویر با جدیدترین پیشنهاد خود، Herzog، یک دوچرخه الکتریکی از برند پورشه eBike Cross نسل 3 سفارشی شده، ورود بزرگی به بازار دوچرخه‌های الکترونیکی ایجاد کرده است.

بازتاب– این دوچرخه در آن از طلای 18 عیار در کنار فیبرکربن طلایی استفاده شد. این اولین تلاش خاویر برای سفارشی‌سازی لوکس نیست. آنها خود را به عنوان متخصصی در تبدیل ابزارهای روزمره به شاهکارها، از گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی گرفته تا ساعت‌های هوشمند و حتی کفش‌های ورزشی تثبیت کرده‌اند.

مشتریان خاویر بیشترشان دارای خودرو پورشه هستند، بنابراین معرفی یک دوچرخه طلایی از برند پورشه برای آنها جذاب خواهد بود. دوچرخه پورشه eBike Cross 3rd Gen یک دوچرخه برقی شیک و اسپرت است که به دلیل موتور قدرتمند شیمانو، طراحی چشمگیر و سواری راحت شناخته می‌شود. خاویار پایه دوچرخه را گرفته و لایه‌ای از تجمل را با حاشیه‌های طلایی همراه کرد.

مهارت دقیق پشت هرتزوگ مشهود است. ساخت هر دوچرخه تا چهار ماه طول می‌کشد، زیرا شامل جواهرات ظریف برای ترکیب عناصر طلا به طور یکپارچه می‌شود. این تعهد به جزئیات مطمئناً با کلکسیونرها و علاقه‌مندان به تجملات طنین انداز می‌شود.

با خرید این دوچرخه طلایی آیفون 16 هدیه بگیرید

برای کسانی که قدردانی عمیق‌تری از تاریخ پورشه دارند، نام «هرزوک» اهمیت ویژه‌ای دارد. این نشانه‌ای از دوک های وورتمبرگ است، سلسله‌ای که بر اشتوتگارت، زادگاه پورشه، حکومت می‌کرد. لوگوی این شرکت خود دارای عناصری از نشان خانواده است.

در حالی که مشخصات فنی هنوز در حال نهایی شدن بوده، Caviar انتظار دارد که کار طراحی تا پایان تابستان تکمیل شود و دوچرخه‌های الکترونیکی تا اوایل سال 2025 برای فروش آماده شوند.  شایان ذکر بوده هر خریدار این دوچرخه یک دستگاه آیفون 16 به رایگان دریافت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید