تویوتا برند لکسوس را کنار می گذارد؟

    کد خبر :1049461
برند لکسوس تویوتا

همانطور که فوربس گزارش داده، تویوتا تصمیم گرفته یک برند فوق العاده لوکس به نام Century ایجاد کند که حتی بالاتر از لکسوس خواهد بود.

بازتاب-به یاد داشته باشیم که سال گذشته یک کراس اوور جدید Century توسط تویوتا معرفی شد که در حال حاضر تویوتا Century نام دارد، اما در آینده خودروها از شر نام شرکت اصلی خلاص خواهند شد.

این شرکت می‌خواهد کراس اوور جدید را به سادگی Century و نسخه چهار درب را که از سال 1967 جایگزین سه نسل شده، Century سدان بنامد. سخنگوی تویوتا گفت:

Century در واقع بالاتر از لکسوس به عنوان یک برند لوکس برتر قرار خواهد گرفت. زمان نشان خواهد داد که این ایده چقدر موفق خواهد بود.

مشخص نیست که برند جدید Century در چند کشور عرضه خواهد شد. یکی از مدیران تویوتا تایید کرده که کراس اوور جدید Century در نسخه‌های فرمان راست و چپ در اروپا، خاورمیانه، آسیا و آمریکا عرضه می‌شود و مدل جدید مجموعه‌ای از آپشن‌ها را ارائه می‌دهد که به مشتریان اجازه داده کاملا سفارشی‌سازی داشته باشند.

تویوتا

 خریداران می‌توانند یک نسخه استاندارد Century با قیمت حدود 170,000 دلار یا یک نسخه سفارشی GRMN با قیمت حدود 220,000 دلار را انتخاب کنند. شاید یکی از دلایلی که تویوتا هنوز یک بیانیه مطبوعاتی مهم برای اعلام برند جدید Century منتشر نکرده این است که آنها در حال حاضر فقط یک مدل جدید دارند.

از آنجایی که برند جدید مدل‌های متعددی ندارد، تویوتا فعلا از اعلام آن خودداری کرده و البته باید گفت لکسوس کنار گذاشته نخواهد شد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. آنچه مشخص بوده این است که Century احتمالا لوکس‌ترین برند تویوتا خواهد شد و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

احتمال اینکه در آینده بیانیه و اطلاعیه‌ای پیرامون این برند جدید منتشر شود بسیار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید