مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران:

خانواده‎ به عنوان مهمترین نهاد انتقال فرهنگ باید تکریم شود

    کد خبر :74293

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، گفت: چنین برنامه‎هایی می‎تواند به الگویی مناسب برای زوج‎های جوان در راستای تحکیم نظام خانواده و صیانت از این نهاد مقدس تبدیل شود. قطعا خانواده به عنوان مهم ترین نهاد انتقال فرهنگ و ارزش ها باید مورد تکریم قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، ‌مصطفی منتظرالمهدی در همایش “عاشقانه تو را می خوانم” که شب گذشته با حضور خانواده‎های بازنشسته شهرداری تهران و با هدف تجلیل از 500 بازنشسته شهرداری تهران که نیم قرن از زندگی عاشقانه آنان می‌گذرد در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه‍‎های مختلف فرهنگی و اجتماعی ویژه بازنشستگان و خانواده‎های ایشان، یکی از اصلی‎ترین اهداف سازمان بازنشستگی در سال جاری است. در این راستا، سومین مراسم تجلیل از نیم قرن زندگی عاشقانه بازنشستگان و همسران آنها به همراه خانواده برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‎ها به عنوان مهمترین نهاد انتقال فرهنگ و ارزش‎ها به نسل آینده افزود: امیدواریم که چنین برنامه‌هایی بتواند به الگویی مناسب برای زوج های جوان در راستای تحکیم نظام خانواده و صیانت از این نهاد مقدس تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخاب خود برای تصدی سازمان بازنشستگی اشاره کرد و گفت: من 27 ساله بودم که وارد سازمان بازنشستگی شدم لذا بسیاری به دلیل جوانی من نمی گفتند یک جوان آمده بلکه اعلام می کردند یک بچه آمده است اما شهردار تهران به من اعتماد کرد و بها داد؛ امروز هم در جمع شما موفقیت های به دست آمده را مدیون شهردار تهران می دانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید