خانم بازیگر: حاشیه‌سازی هنرمندان در فضای مجازی عمدی است

    کد خبر :291418

بازیگر فیلم “قلب سفید قاصدک‌ها”گفت: سینمای ایران درگیر لابی‌گری شده و همه کارها گروهی بسته می شود. افراد در یک گروه دور هم جمع شده و کار می سازند و به محض پایان آن اثر به کار دیگری می روند.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کم کار بودن خود در سال 97 گفت:با توجه به انتخاب هایی که در سال 96 انجام دادم سعی کردم امسال با وسواس و دقت بیشتری آثار را بررسی کنم.

وی معیار خود برای حضور در یک نقش را اینگونه توصیف کرد: معمولاً برای انتخاب نقش‌ها سختگیر هستم و نقشی را دوست دارم که با آثار قبلی من متفاوت باشد. نقش و فیلمنامه در درجه اول برای من مهم بوده و اگر از آن رضایت داشته باشم زیاد به ژانر کمدی، اجتماعی و یا تراژدی آن فکر نمی‌کنم.

بازیگر فیلم “قلب سفید قاصدک‌ها” با انتقاد از لابی‌گری در سینما اضافه کرد: سینمای ایران درگیر لابی‌گری شده و همه کارها گروهی بسته می شود. افراد در یک گروه دور هم جمع شده و کار می سازند و به محض پایان آن اثر به کار دیگری می روند.

وی در همین راستا افزود: همین کار گروهی و لابی و رابطه در سینما باعث شده تا بسیاری از بازیگران بیکار بمانند. رابطه در تمامی شاخه های سینما وجود دارد و فقط به بازیگری خلاصه نمی شود و من این لابی را در فیلمبرداری گرفته تا گریم دیده ام.

بازیگر فیلم “اشنوگل” با تاکید برای مشکلات و حاشیه های فضای مجازی برای برخی بازیگران اضافه کرد: من نمی فهمم چرا برخی در مورد عطسه کردن هم در فضای مجازی نظر می دهند. هر انسانی نظری دارد اما دلیل نمی شود برخی نظارت را در فضای مجازی اعلام کرد.

خلیلی برخی حاشیه سازی‌های هنرمندان در فضای مجازی را به عمد خواند و خاطرنشان کرد: برخی از افراد به واسطه نداشتن جایگاه ثابت اجتماعی و محکم سعی می کنند با ایجاد حاشیه برای افراد صاحب جایگاه برای خودشان مقامی را ایجاد کنند که این کاملاً مقطعی بوده و اصلاً درست نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید