خانم بازیگر : این بازیگران جدید را از کجا می‌آورند!

    کد خبر :314316

متاسفانه انگار سینمای امروز ارث پدری چند نفر محدود شده است که از هر فیلم به فیلم دیگر می روند و اگر حساب کنیم کمتر از ده نفر بازیگر در این سینما حضور دارند.

فلور نظری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های جاری خود در عرصه بازیگری گفت: در سال 97 هیچ کار جدیدی را شروع نکرده ام. چندین فیلمنامه پیشنهاد شده که یکی از آنها را قبول کرده ام اما هنوز برای آن هم پای قرارداد نرفته ام.

وی درباره کم کاری خود نسبت به دهه هشتاد افزود: بالاخره من آدم کم سابقه ای نیستم و با وضعیت موجود ترجیح می دهم کمی از جو حاضر بر بازیگری فاصله بگیرم تا سابقه ام نزد مردم خراب نشود. پیشنهادات زیاد است اما هم اکنون ترجیح می دهم وقت خودم را برای آثار بی کیفیت هدر ندهم.

بازیگر سریال مسافری از هند درباره غیبت طولانی مدت خود در سینما اضافه کرد: در سال 97 هیچ کار سینمایی به من پیشنهاد نشده است. متاسفانه انگار سینمای امروز ارث پدری چند نفر محدود شده است که از هر فیلم به فیلم دیگر می روند و اگر حساب کنیم کمتر از ده نفر بازیگر در این سینما حضور دارند. بعد از 23 سال کار هیچ پیشنهادی از سینما ندارم و البته برایم مهم نیست زیرا هیچ امیدی به سینمای امروز ندارم.

وی در همین رابطه ادامه داد: واقعیت امر من نمی فهمم بازیگران امروز بر چه اساس و ملاکی وارد سینما می شوند. من نباید جواب این وضعیت را بدهم. اینکه سینما دست یک عده خاص افتاده را باید از همان چهار پنج نفری پرسید که تمام لابی سینما را در اختیار دارند.

نظری با اشاره به حضور پررنگ خود تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: شاید در سینما نباشم اما در تلویزیون بسیار هم پرکار هستم. از عرصه بازیگری نرفته ام اما سعی میکنم کمی وسواس بیشتری به خرج دهم و هر کاری را بازی نکنم. در حال حاضر هم ساخت سریال “گسل 2” به کارگردانی “علیرضا بذرافشان” را در دست تولید دارم که قرارداد بسته شده و گروه منتظر شروع فیلمبرداری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید