خارجی‌ ها دیگر هتل‌های ایران نمی‌آیند

    کد خبر :135928

رییس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمانهای تهران با گلایه از وضعیت نامناسب فرودگاهها علی‌الخصوص در رفتار و نگاهها که به مانند وضعیت جنگی است، گفت: متاسفانه خارجی‌ها دیگر هتل نمی‌آیند به خصوص در تهران آپارتمان مبله اجاره می‌‌‌کنند تا دچار محدودیت نشوند.

محمد علی فرخ مهر در نشست با علی‌اصغر مونسان ــ معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: متأسفانه وضعیت گردشگری در کشور برخلاف آنچه تبلیغ می شود در زیرساخت‌ها اصلا با توجه به جاذبه هایمان مناسب نیست، مثلاً وضعیت فرودگاهایمان بسیار فاجعه است و وقتی گردشگر وارد فرودگاههای ایران می‌شود انگار وارد فرودگاه جنگی شده است و اصلا رفتارها و نگاهها مناسب نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه در تهران هاستل نداریم تا مسافر از اقامت ارزان استفاده کند و مهمانپذیرها نیز به هیچ وجه وضع خوبی ندارند و اگر هم هتل‌ها گران هستند چون برای هتل سرمایه‌گذاری سنگین شده است و باید هتلدار درآمد کسب کند.

فرخ مهر تصریح کرد: امروز به خاطر انواع محدودیت ها برای خارجی‌ها، دیگر توریست و حتی کسانی که برای کار به ایران می آیند هتل نمی آیند و به راحتی آپارتمان مبله اجاره می کنند زیرا ما در هتل ها حتی دسترسی به ماهواره را برای آنها محدود کردیم و بسیاری از محدودیت های دیگر نیز باید به آن اضافه کرد.

وی با گلایه از خانه های اجاره ای چینی ها در تهران که به کره ای ها هم سوق پیدا کرده است و آنها دیگر هتل نمی آیند، خاطرنشان کرد: 132 صنف به طور مستقیم و غیرمستقیم از صنعت هتلداری سود می برند و می طلبد از هتل داری کشور حمایت شود و حداقل یارانه آنها پرداخت شود که حدود چهار سال است این یارانه قانونی پرداخت نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید