حمله تند کارگردان «آکوامن» به اسکار

    کد خبر :462738

جیمز وان نامزد نشدن فیلم “آکوامن” در بخش جلوه‌های ویژه اسکار 2019 را یک اتفاق ننگین توصیف کرد.

حتی اگر از فیلم‌های ابرقهرمانی بیزار هم باشید، از جلوه‌های ویژه‌ و افکت‌های دیجیتال فیلم دو ساعت و نیمه “آکوامن” (Aquaman) نمی‌توانید چشم‌پوشی کنید. “جیمز وان” کارگردان فیلم گذشته از اینکه با چالش خلق دنیای زیر آب با مناطق و موجودات مختلفش مواجه بود، و مثل همیشه روی زمین هم جلوه‌های ابرقهرمانی همیشگی را به کار برد، باید کاری می‌کرد که “نیکل کیدمن” و “ویلم دافو” دوباره ۳۰ ساله به نظر رسند.

به گزارش سی نما، با در نظر گرفتن همه‌ی این مسائل ورود “آکوامن” به فهرست اولیه‌ی نامزدهای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه چندان دور از انتظار نبود. با این حال، وقتی فهرست تقلیل داده شده‌ی این بخش اعلام شد، نام “آکوامن” خط خورده بود. وان در فیسبوک نادیده گرفتن شدن فیلم از طرف آکادمی را اتفاقی ناخوشایند توصیف کرده، اما با الفاظی زننده‌تر.

وان در پاسخ به واکنش “کلوین مک‌ایلوین” یکی از اعضای دپارتمان جلوه‌های ویژه‌ی فیلم در فیسبوک که همکاری با جیمز را باعث افتخار خود دانسته بود نوشت: “کلوین، شما و گروهتان قهرمانان گمنام فیلم هستید. اینکه آکادمی جلوه‌های ویژه‌ی شما را نادیده گرفت و تلاش ما و شما در فیلم را قدر ندانست اتفاقی ننگین است.”

مطابق انتظار “آکوامن” در بخش‌های بهترین بازیگری، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه‌ای نخواهد شد. بنابراین بخش جلوه‌های ویژه راهی بود پیش روی اعضای آکادمی که از فیلم وان تجلیل کنند. حتی اگر جلوه‌های ویژه‌ی فیلم را ممتاز ندانید حتماً از تلاش تیم سازنده در به کار گیری افکت‌های پرتعداد ستایش خواهید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید