دادستان کل کشور:

حفظ حیثیت روحانیت از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است

    کد خبر :82072

دادستان کل کشور گفت: حفظ حیثیت روحانیت و به کیفر رساندن روحانیون متخلف از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است.

به گزارش موج از بندر انزلی، حجت الاسلام منتظری امروز در گردهمایی دادگاه های ویژه روحانیت گیلان و قزوین در مجتمع شهید مطهری بندر انزلی اظهار کرد: بعضی از مواقع اختلاط حق و باطل انسان را از مسیر صحیح دور می کند.

وی، ابلاغ رسالت را به عهده روحانیت در دنیای امروز عنوان کرد و افزود: امروز لباس روحانیت نمادی است که مردم و دنیا بداند روحانیون وظیفه و مسوولیت ابلاغ رسالت، تبلیغ دین و نشر معارف الهی را به عهده دارند.

رییس دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه نسبت تخلفات روحانیت با جمعیت غیر روحانی و منتسب به آنها تفاوت بسیار دارد، تصریح کرد: انتظار داریم تخلف های اندک روحانیون به مراتب کاهش پیدا کند.

منتظری، دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت را یادگار امام ره خواند و بیان کرد: حفظ حیثیت روحانیت و به کیفر رساندن روحانیون متخلف از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است.

وی، پیشگیری از ورود و حضور افراد تبهکار در حوزه های علمیه نخستین نخستین وظیفه دادگاه ویژه روحانان کرد و گفت: دینداری و دینمداری جامعه را می تواند به مسیر رستگاری هدایت کند و این امر به عهده روحانیت است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه در جامعه است.

دادستان کل کشور بر مدیریت علمی و فنی فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: ضعف های فضای مجازی باید برطرف شود و مبدا ورود به این فضا باید در داخل در اختیار ما باشد.

وی متذکر شد: آسیب های بسیاری از فضای مجازی به کانون خانواده ها وارد شده و نابسامانی های بسیاری ایجاد کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید