حضور ایران با هفت آزادکار ملی‌پوش

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵
    کد خبر :975528
حضور ایران با هفت آزادکار ملی‌پوش

تنها نماینده کشتی آزاد ایران در حالی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود که هفت ملی‌پوش باتجربه و عنوان‌دار را در ترکیب خود دارد.

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و این در حالیست که تیم بانک شهر به عنوان نماینده ایران در کنار ۵ تیم خارجی به میدان خواهد رفت.

نماینده کشتی آزاد ایران مدتهاست در حال تجهیز و آماده سازی است و برخی از ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد را جذب کرد. بدین ترتیب بعد از جذب علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم، نوبت به کامران قاسم‌پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان رسید که در ترکیب بانک شهر قرار گیرد. البته این آخرین گزینه جذب شده تیم ملی نبود، چراکه امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن جهان هم به عنوان هفتمین ملی‌پوش به تیم رضا یزدانی پیوست تا نماینده ایران به عنوان مدعی اصلی وارد این مسابقات شود. همچنین عبدالمجید گودیف و رسول گادژی ماگمادوف نیز دو آزادکار روس این تیم هستند.

به گزارش مهر، طبق اعلام امور بین الملل فدراسیون کشتی تیم‌های روسیه، هند، ارمنستان، گرجستان و قزاقستان به عنوان تیم‌های خارجی در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان به میدان خواهند رفت.

مسابقات جام باشگاه‌های جهان در قالب قوانین جام جهانی و در دو گروه ۳ تیمی برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید