حسینی: مجلس موضوع سپنتا نیکنام را تا حصول نتیجه پیگیری کند

  • سیاسی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹
    کد خبر :138820

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس باید موضوع تعلیق عضویت نماینده زرتشتی شورای شهر یزد را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

سیده فاطمه حسینی اظهار داشت: آقای سپنتا نیکنام براساس قانون و حق شهروندی در انتخابات شورای شهر یزد شرکت کرده و مورد انتخاب مردم قرار گرفته است و ما به عنوان نماینده مردم در مجلس باید پای این انتخاب بایستیم.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه «نظارت بر انتخابات شوراها به عهده مجلس است» گفت: مجلس باید برای رفع ممانعت از ورود ایشان به شورای شهر یزد اقدام عملی کند. موضع مجلس هم در این زمینه روشن است و قانون صراحت لازم را دارد. رئیس مجلس هم تاکید دارند که موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع شود و انتظار داریم که موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: آنچه در این شرایط حساس اقتصادی و با وجود ابرچالش‌های اقتصادی به نظر می‌رسد این است که این کار باعث ایجاد فضا خواهد شد به این معنی که هر قانونی ممکن است مدت‌ها بعد از مهلت قانونی از سوی شورای نگهبان مورد ایراد واقع شود. بدین ترتیب بی ثباتی در حوزه قوانین به وجود می آید و بخش خصوصی و اقتصاد کشور هم امنیت لازم برای جذب سرمایه گذاری را پیدا نخواهد کرد. به نظر می رسد با توجه به قوانین موجود ممانعت از عضویت ایشان به عنوان عضو شورای شهر بایستی مرتفع گردد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید