حریق مرکز درمانی در خیابان توانیر/فیلم

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷
    کد خبر :853116
حریق مرکز درمانی در خیابان توانیر

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان توانیر تهران خبر داد و گفت: ساعت ۱۰ و ۲۱ دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان درمانی در خیابان ولیعصر خیابان توانیر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی اشاره کرد: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می‌شوند. آتشنشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند که در این ساختمان درمانی که پنج، شش طبقه است، در طبقه -۱ یک اتاقک ۸.۹ متری وجود داشت که لوازم کمک بهداشتی مثل دستمال، پنبه یا دمپایی و لوازم این چنینی که برای خدمات‌رسانی به بیماران استفاده می‌شود در این بخش نگهداری می‌شد که بخشی از آن دچار آتش سوزی شد.

ملکی بیان کرد: دودی که از این آتش سوزی حاصل شده بود، خوشبختانه راه ارتباطی به بخش‌های درمانی و طبقاتی که بیماران هستند نداشت و آتش نشانان سریعاً عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان، پرسنل خدماتی بیمارستان هم یک سری اقدامات انجام داده بودند که البته کافی نبود. اما آتشنشان‌ها سریعاً به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند.

به گزارش ایلنا، ملکی افزود: تخلیه بخش زیادی از دود نیز انجام شده است. داخل طبقات بیمارستان هم بررسی شد و خوشبختانه مشکلی برای بیماران یا کادر درمان ایجاد نشد. همچنین کماکان بخش‌های درمانی خدمات خود را ادامه می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید