حاجی‌میرزایی: تلاش می‌کنیم سال تحصیلی جدید به‌صورت حضوری باشد

    کد خبر :821323
حاجی‌میرزایی: تلاش می‌کنیم سال تحصیلی جدید به‌صورت حضوری باشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم که شروع سال تحصیلی به‌صورت حضوری باشد و امروزه دنیا به این نتیجه رسیده که دور بودن دانش آموزان از محیط مدرسه، پیامدهای آموزشی و عاطفی دارد و تلاش خود را می‌کنیم تا سال تحصیلی مدارس باشد.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: عملیات آغاز سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌ایم و ساماندهی نیروی انسانی انجام شده و هم‌چنین برای همه استان‌ها کادر آموزشی پیش بینی شده و کمبود نیروی انسانی نیز معین شده است.

وی افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دانش آموزان ابتدایی در بدو ورود را از سه روز پیش آغاز کردیم و بینایی، شنوایی، سلامت دهان و دندان، پوست و مو بررسی می‌شود. هم‌چنین تلاش داریم که شروع سال تحصیلی به‌صورت حضوری باشد و امروزه دنیا به این نتیجه رسیده که دور بودن دانش آموزان از محیط مدرسه، پیامدهای آموزشی و عاطفی دارد و تلاش خود را می‌کنیم تا سال تحصیلی مدارس باشد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، واکسیناسیون معلمان نیز در مردادماه انجام می‌شود و پس از 17 یا 18 ماه حضور دانش‌آموزان را در مدارس شاهد باشیم.

به گزارش تسنیم، حاجی‌میرزایی خاطر نشان کرد: تصمیم کلی بر بازگشایی مدارس است ولی کرونا وضعیت پیش‌بینی‌نشده‌ای دارد؛ از آن‌جایی که کنترل دولت‌ها از بیماری افزایش می‌یابد و ان‌شاالله ما هم کنترل بیشتری داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید