جودی: کسب ۲ مدال و یک سهمیه المپیک نتیجه خوبی است/ به ناداوری‌ها اعتراض کردیم اما به جایی نرسیدیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :273941

سرمربی تیم ژیمناستیک جوانان از عملکرد تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.

مسعود جودی درباره عملکرد ژیمناست‌های اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: در این رقابت‌ها 20 تیم آسیایی حضور داشتند که همگی با ترکیب قدرتمندشان آمده بودند. تیم ما نیز متشکل از امید آینه‌وند، رضا بهلول‌زاده، مهدی اُلفتی، آرمین وطنخواه و پویا عبداللهی اعزام که حاصل تلاش آنها کسب دو مدال برنز و همچنین یک سهمیه بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین بود. این نتایج در حالی رقم خورد که تیم جوانان ایران در دوره قبلی این مسابقات هیچ مدالی نگرفت و فقط 2 ژیمناست در رده چهارم قرار گرفتند.

وی افزود: از عملکرد ژیمناست‌ها راضی بودم. در بخش تیمی با ناداوری پنجم شدیم که اعتراض زیادی نیز داشتیم. البته این اعتراض فقط از جانب ایران نبود، بلکه سایر تیم‌ها از جمله ژاپن نیز اعتراض زیادی کردند. در این دوره واقعاً داوری‌ها جالب نبود و شاهد نوسان زیادی در قضاوت بودیم.

سرمربی تیم ژیمناستیک جوانان با اشاره به کسب سهمیه المپیک جوانان توسط مهدی اُلفتی گفت: او به تلاش و درخششی که داشت، این سهمیه را کسب کرد. باید این را هم بگویم که این سهمیه برای ایران است، نه اُلفتی. در واقع زمان معرفی نفرات اعزامی به آرژانتین، هر ژیمناستی که آماده باشد، در کاروان اعزامی ایران قرار خواهد گرفت.

جودی درباره مصدومیت اُلفتی هم عنوان کرد: او 5 دقیقه قبل از فینال و در زمان فرود در زمان تمرین پرش خرک دچار مصدومیت زانو شد. خوشخبتانه این مصدومیت آن چنان هم بد نیست و به گفته پزشکان، او می‌تواند با آب‌درمانی و فیزیوتراپی به مرز بهبودی برسد.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان نسبت به نداشتن امکانات لازم ابراز تاسف کرد و گفت: ما اردوهای مستمر و خوبی داشتیم، اما همه تمرینات با وسایل مستهلک بود. ژیمناستیک ایران از ست‌های جدید بی‌بهره است و ملی‌پوشان رده‌های مختلف با غیرت و توانمندی و البته دانش مربیان داخلی می‌توانند به مدال برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید