جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با انواع جدید تابلوهای تبلیغاتی

    کد خبر :933201

تابلو سوئدی جزو یکی از تابلو های تبلیغاتی به شمار می‌ آید که می‌ توان از آن برای مغازه و فروشگاه های مختلف استفاده کرد. و نقش بسیار پر رنگی نیز در رونق کسب و کار ایفا می کند. در واقع می توانیم این طور بگوییم که مهمترین ابزار تبلیغاتی در جامعه ی امروزی تابلو ها به شمار می‌ آیند که می‌ توانند باعث پیشرفت روز افزون کسب و کار شما شوند و یک تبلیغات با بازدهی بالا به حساب می آیند. جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با تابلو سوئدی می‌ تواند این بازدهی و روند جذب مشتری را سریع تر و بهتر پیش ببرد. زیرا این تابلوها در عین حال که از قیمت مناسبی برخوردار هستند، دارای جلوه ای بسیار زیبا می باشند که هر نگاهی را به خود خیره می سازد.

تابلو استیل و یا سوئدی از متریال بسیار انعطاف پذیری تهیه می‌ شوند. واژه ی لاتین Flexible به معنای انعطاف پذیر می باشد. که نام فلکسی نیز از همین واژه ی انعطاف‌ پذیر گرفته شده است. جنس این تابلو شاید در ظاهر کمی به بنر شباهت داشته باشد اما تفاوت‌های بسیار مهم و چشمگیر بین آنها وجود دارد. و همین تفاوت های مهم باعث می شود که شما بتوانید جلوه ای متفاوت از سردر مغازه با تابلو فلکسی را تجربه کنید. جلوه ای که هرگز با بنر قابل تجربه نیست. زیرا تابلوهای فلکسی ضمن داشتن دوام و مقاومت بیشتری نسبت به بنر، توانایی عبور نور از خود را نیز دارا هستند که بنر ها هرگز این قابلیت را دارا نمی باشند.

تاریخچه ی تابلو پلکسی:

امروزه که جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با تابلو پلکسی را شاهد هستیم، خوب است که از تاریخچه ی این تابلو ها نیز آگاهی داشته باشیم.

این تابلو از سال ۱۳۷۵ از کشور آلمان وارد ایران شد و از آن سال تا به امروز دچار تفاوت های بسیار زیادی شاد و جلوه های جدید از آن را شاهد هستیم. اما هنوز هم برخی از تابلو سازی ها وجود دارند که بر اساس متد ها و شیوه های قدیمی سال های پیش به ساخت تابلو فلکسی می پردازند. ولی به طور کلی می توانیم بگوییم که تابلو سازی های معتبر و شناخته شده بر اساس آخرین متد های دنیا این تابلو ها را تولید می کنند. که کاملاً متنوع، جذاب و زیبا هستند.

ویژگی تابلوی تبلیغاتی  خوب برای مَغازه:

برای این که جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با تابلو تبلیغاتی را شاهد باشید، باید با ویژگی‌ های این تابلوها خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه برای مغازه و فروشگاه خود رقم بزنید.

متریال با کیفیت:

در صنعت تابلو سازی از متریال ها و مواد اولیه ی مختلفی استفاده می‌ شود که کیفیت بالای این متریال می تواند ارتباط مستقیم با کیفیت بالای یک تابلو داشته باشد. زیرا این مواد اولیه جزو اسکلت اصلی تابلو به حساب می‌ آیند و مهم ترین و اصلی ترین معیار تشخیص خوب بودن یک تابلو متریال مورد استفاده در آن تابلو محسوب می‌ شود. اگر این متریال مرغوبیت کافی را داشته باشند تابلوی مورد نظر شما دوام و طول عمر فوق العاده بالایی خواهد داشت و کیفیت مناسبی از خود ارائه می دهد. تابلو سازی سلکو در زمینه کیفیت همیواره جز پیشتازان این صنعت می باشد.

به خصوص در شهر هایی‌ که آب و هوای متفاوتی دارند، برای مثال در شمال کشور که با بارش بیش از اندازه ی باران مواجه هستیم، باید از تابلو های با کیفیت با متریال های مرغوب استفاده شود. تا در اثر بارش شدید باران و برف، تابلو دچار مشکل نشود و احتیاج به تعمیر یا تعویض پیدا نکند.

این اتفاق برای شهر های جنوبی و گرم کشور نیز صدق می‌ کند زیرا در این شهر ها خورشید به زمین نزدیک تر است و کاملا مستقیم می تابد که نور شدید خورشید نیز می‌ تواند روی ظاهر تابلو تاثیر بدی بگذارد. البته اگر تابلوی‌ شما دارای متریال های با کیفیت و مرغوب باشد قطعاً در برابر نور شدید خورشید نیز دوام کافی از خود نشان خواهد داد و دچار تغییر در ظاهر نخواهد شد.

طراحی خاص و منحصر به فرد:

جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با تابلو تبلیغاتی زمانی رقم می‌ خورد که این تابلو طراحی منحصر به فرد و زیبا داشته باشد. امروزه تمامی کسب و کار ها و فروشگاه ها دارای یک تابلوی تبلیغاتی هستند. اما آن تابلویی توجه مشتریان را به خود جلب می کند که طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشد. به همین علت شما باید تکراری نبودن و جدید بودن طرح تابلو را جزو اولویت های مهم خود قرار دهید. تا تابلوی شما به چشم مخاطب بیاید و باعث رونق بیشتر کسب و کار شما شود. طراحی تابلو به وسیله ی گرافیست ها انجام می شود. در نتیجه بهتر است که گرافیست های حرفه ای و مبتکر را انتخاب کنید تا طرحی خاص کسب و کار شما را رقم بزنند و از رنگ های مناسب با هارمونی خوب در کنار یکدیگر استفاده کنند. تا جلوه ی زیبای تابلوی شما دو چندان شود.

علاوه بر این یکی دیگر از نکات مهمی که در طراحی تابلو مورد توجه قرار می‌ گیرد استفاده از رنگ‌ های متضاد و شاد می باشد. اگر در تابلوی شما از رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی استفاده شود توجه مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب خواهد کرد. منظور از استفاده رنگ های متضاد نیز همان رنگ های مکمل مانند سفید و مشکی، سفید و بنفش، زرد و مشکی و غیره می‌ باشد. که این مکمل بودن رنگ ها باعث می شود که در کنار هم جلوه ای منحصر به فرد خلق کنند.

سخن پایانی:

برای این که جلوه ای متفاوت از سر در مغازه با تابلو تبلیغاتی را شاهد باشید و به این مهم دست پیدا کنید، می توانید از نورپردازی نیز در این تابلو ها استفاده کنید. که معمولا برای نورپردازی تابلوهای از لامپ های ال ای دی یا مهتابی استفاده می‌ شود. که این نور‌ پردازی باعث می‌ شود تا در ساعات تاریک شب نیز تابلوی شما جلوه ای زیبا داشته باشد و مشتری های زیادی را به خود جذب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی می توانید به سایت تابلوسازی سلکو به نشانی www.selcotablo.com   مراجعه نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید