آخرین سری اپل واچ با کدام آیفون سازگاری بیشتری دارد؟

    کد خبر :933570

می‌دانیم که خرید یک گوشی هوشمند به عوامل زیادی بستگی دارد. گاهی اوقات زمان‌هایی پیش می‌آید که از خودمان می‌پرسیم، آیا واقعا نیازی به ارتقا گوشی وجود دارد؟ این موضوع در مورد سری آیفون اپل هم صدق می‌کند. وقتی که سری آیفون ۱۳ معرفی شد، بسیاری از کاربران در مورد خرید آیفون 13 به شک افتاده بودند. دارندگان آیفون هنوز به‌خوبی نمی‌دانستند که آیا این ارتقا می‌تواند ضروری باشد یا خیر. در مورد این تصمیم، چند پاسخ ساده وجود دارد. اگر صاحب آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ هستید، احتمالا لزومی برای ارتقا به آیفون ۱۳ وجود ندارد و دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر، می‌توانند با دلایل بهتری این ارتقا را انجام دهند.

چنین موردی از جنبه دیگر هم قابل بررسی است. از آن‌جایی که آیفون ۱۴ در اواخر شهریور ماه امسال روانه بازار خواهد شد، شاید بهتر است که چند ماه بیشتر صبر کرده و به سراغ خرید این گوشی‌ها برویم. البته این موضوع به قیمت هم بستگی دارد. با توجه به اینکه قیمت گوشی آیفون ۱۴ بعد از ورود به کشور احتمالا چند ماه بالا خواهد بود، این خرید برای همه امکان پذیر نمی‌شود. اما برای خرید آیفون 13 احتمالا شرایط مساعد‌تر هم خواهد شد. چرا که با معرفی یک سری جدید، معمولا قیمت گوشی‌های قدیمی افت پیدا می‌کند. این افت نسبت به گوشی‌های اندرویدی خیلی زیاد نیست، اما باز هم ارزش دارد.

آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی اپل در حال حاضر شناخته می‌شود و امکانات ارزشمند آن سبب شده است که دلایل زیادی برای خرید آن وجود داشته باشد. این گوشی دارای ویژگی فیلم‌برداری جدیدی به نام حالت سینماتیک است و می‌توانید به‌طور خودکار فوکوس بین سوژه‌ها را تغییر دهید. این تغییر هم به‌صورت لایو هنگام فیلم‌برداری و هم بعد از این کار امکان پذیر خواهد بود. زیبایی شناسی فیلم هم در همین راستا می‌تواند افزایش پیدا کند. این یک ترفند ساده برای شما است و می‌توانید برای پروژه‌های ویدیویی خود از آن استفاده کنید. با خرید آیفون 13 در هر نوع مدلی می‌توانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

اپل واچ؛ همراهی برای آیفون 13

علاقه‌مندانی که اقدام به خرید آیفون 13 می‌کنند، احتمالا علاقه‌ خواهند داشت که همراه با آن یک اپل واچ هم داشته باشند. اپل سری ۷ هم‌اکنون بیشترین سازگاری ممکن را با آیفون 13 پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری دارد. شما هم می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوید. خدمات آن در راستای ورزش و سلامت است و افرادی که اقدام به ورزش‌های تناسب اندام یا ورزش‌های هوازی در بیرون از منزل می‌کنند، بیشترین بهره را از این ساعت هوشمند خواهند برد. اپل واچ احتمالا بهترین ساعت هوشمند دنیا بوده و زیباترین طراحی همراه با بهترین امکانات را برای شما خواهد داشت. بنابراین، برای تکمیل آیفون 13 پرو مکس خود یا دیگر مدل‌ها می‌توانید به سراغش بروید.

اپل واچ به‌عنوان یک ردیاب تناسب اندام، به شما کمک می‌کند که اطلاعات مربوط به تمام ورزش‌های خود را ثبت و ضبط کنید. این اطلاعات از کالری سوزانده شده گرفته تا میزان مسافت پیومده شده و هزاران اطلاعات دیگر را شامل می‌شود. می‌توانید داده‌های خود را در خود اپل واچ هم تحلیل کرده یا اینکه از خرید آیفون 13 خود کمک گرفته و از طریق برنامه Health آن‌ها را تحلیل کنید. این تحلیل به شما کمک می‌کند که میزان پیشرفت خود را متوجه شده و ببینید که تا چه اندازه در رسیدن به اهداف ورزش و سلامت خود موفق بوده‌اید. اپل این امکان را به شما خواهد داد که با انگیزه بیشتری ورزش کرده و همچنان به این مسیر پر از موفقیت ادامه دهید. با نسخه‌های قبلی آیفون مانند آیفون ۱۲ هم مشکلی نخواهید داشت.

امکانات سلامتی اپل واچ

اپل واچ سری ۷ به‌عنوان آخرین مدل معرفی شده این ساعت هوشمند، قابلیت بسیاری جالبی را در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت هوشمند زیبا مجهز به قابلیت‌های سلامتی است. اپل واچ تاکنون جان ده‌ها انسان را در سراسر جهان نجات داده و با هشدارهای به موقع و تماس از طریق اورژانس، موفق شده است که کمک کننده بشر در هر شرایطی باشد. شما هم می‌توانید به جمع دارندگان اپل واچ اضافه شده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. میزان اکسیژن خون بدن شما در کنار تمام المان‌های حیاتی مانند ضربان قلب بررسی خواهد شد.

این بررسی‌ها ثبت شده و در صورت وجود علائم هشدار دهنده، اپل واچ شما را آگاه خواهد کرد. بنابراین، از آن‌جای که ورزش مهم‌ترین ارتباط را با سلامت بدن دارد، هر چه بیشتر بهتر است که در راستای سلامتی خود ورزش را ادامه داده و در یک مسیر صحیح باشید. می‌توانید با خرید آیفون 13 پرو مکس در کنار اپل واچ، یک مکمل عالی همراه با خود داشته باشید. این مکمل در تمام طول مسیر به شما کمک می‌کند که  اصولی ورزش کرده و در صورت بروز علائم به پزشک مراجعه کنید. این مراجعه به پزشک در زمان مناسب، نجات دهنده شما خواهد بود.

خرید محصولات اپل از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب به‌عنوان فروشگاهی شناخته می‌شود که امکان خرید اکثر محصولات اپل را برای شما فراهم کرده و بهترین قیمت و بهترین شرایط را در خرید برای‌تان فراهم کرده است. اکثر محصولات اپل از آیفون گرفته تا آیپد و اپل واچ در این فروشگاه ارائه شده و می‌توانید اقدام به خرید انواع مک بوک و همچنین ایرپاد کنید. مک و آی مک هم فروش ویژه‌ای در این فروشگاه دارند و در صورت علاقه می‌توانید پکیج محصولات خود را هم دریافت کنید. خریدهای خود را می‌توانید به‌صورت اقساطی از سایت انجام دهید.

به یاد داشته باشید که محصولات اپل را می‌توانید به‌صورت قسطی دریافت کنید. خرید قسطی از بازرگانی سیب به این صورت است که ۴۰ درصد از مبلغ کل محصولات را ارائه کرده و در ادامه هم به خواست خود می‌توانید مابقی مبلغ را بین بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. خرید آیفون 13 پرو مکس با این شیوه به راحتی امکان پذیر بوده و دیگر نیازی نخواهد بود که مبلغ زیادی را همان ابتدا برایش بپردازید. سری آیفون ۱۴ هم در کمترین زمان ممکن بعد از عرضه جهانی در فروشگاه موجود شده و تمام پیکربندی‌ها و رنگ‌های این سری را هم می‌توانید دریافت کنید.

منبع: adelaide

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید