جزییاتی از خودروهایی که در اتوبان قزوین – کرج به هم خوردند

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۲
    کد خبر :445568

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: تصادفات ناشی از بارش باران و لغزندگی زمین در البرز، 27 مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با  ایسنا اظهار کرد: با شروع بارش باران که از شب گذشته در استان آغاز شده شاهد وقوع تصادفات پی در پی در اتوبان کرج قزوین بودیم.

وی ادامه داد: از دیشب تا صبح امروز سه‌شنبه 27 آذرماه، در مجموع 11 تصادف رانندگی در این محور اتفاق افتاد که دو مورد از آنها خسارتی بوده و 9 مورد نیز جرحی بوده است. برای پوشش امدادی این تصادفات 15 آمبولانس اورژانس 115 در اتوبان کرج قزوین، حضور فعال و مداوم داشتند.

این مسئول در توضیح حوادث جرحی دیشب گفت: حادثه تصادفی که در لاین جنوبی اتوبان کرج زیر پل هشتگرد در محل پارک‌سوار هشتگرد بین دو دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیونت و۱۳ دستگاه خودروی سواری رخ داد منجر به مصدومیت ۱۹ نفر شد. ۱۳ نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) و امام حسن مجتبی (ع) منتقل‌شده و تحت درمان قرار گرفتند و 6 نفر دیگر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: متأسفانه در حادثه دیگری که بین تریلر، خاور و چهار دستگاه سواری رخ داد یک نفر مرد ۵۵ ساله در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم به‌جا گذاشت که ضمن دریافت خدمات درمانی سرپایی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) و شهید مدنی کرج منتقل‌شده و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شد.

بابایی گفت: در حوادث ترافیکی اتوبان کرج – قزوین که از شب گذشته تا صبح امروز رخ‌داد به ۴۶ نفر خدمات درمانی ارائه شد و ۳۶ نفر از مصدومان توسط پانزده آمبولانس اعزامی به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید