جدیدترین تصاویر رندر سری گوگل پیکسل ۶ منتشر شد

    کد خبر :847451
جدیدترین تصاویر رندر سری گوگل پیکسل ۶ منتشر شد

به‌تازگی تصاویر رندر پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر شده‌اند که اطلاعات جدیدی از این خانواده در اختیار ما قرار می‌دهند.

گوگل در حال اضافه کردن آخرین تغییرات به طراحی سری پیکسل ۶ است که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، برای عرضه در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده و می‌توانیم سرانجام این گوشی هوشمند پرآوازه را ببینیم. پرچم‌دار آینده این شرکت از لحظه فروش دارای اندروید ۱۲ خواهد بود. طبق شواهد، پیش‌فروش گوگل پیکسل ۶ از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و فروش رسمی آن از ۲۸ اکتبر (۶ آبان) آغاز خواهد شد صبح امروز، افشاگری در ویبو جدیدترین تصاویر رندر سری گوگل پیکسل ۶ را منتشر کرد که شامل گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو است.

به گزارش زومیت، می‌توان از این تصاویر دریافت که تفاوت‌هایی بین پیکسل ۶ و نسخه پرو آن وجود دارد. در قسمت جلویی، گوگل پیکسل ۶ دارای حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به پیکسل ۶ پرو است. این بدان معنا است که پیکسل ۶ پرو جلوه نمایش بهتری نسبت به نسخه معمولی دارد. به نظر می‌رسد حفره درون نمایشگر پیکسل ۶ کوچک‌تر از پیکسل ۶ پرو است. علاوه بر حاشیه نازک، پیکسل ۶ پرو صفحه‌نمایش هیپربولوئید پرمیوم دارد و نسبت کلی صفحه‌نمایش به بدنه آن بسیار بالا است.

در قسمت پشتی، سری گوگل پیکسل ۶ دارای طراحی بسیار ساده اما منحصر‌به‌فرد است. می‌بینیم که یک نوار مشکی در پشت این دستگاه وجود دارد که میزبان دوربین آن است. در تصاویر رندر مشخص است که نوار مشکی در پیکسل ۶ دو سنسور دارد؛ اما همان ناحیه در نسخه پرو دارای سه سنسور است. همچنین بالای نوار مذکور در پیکسل ۶ نازک‌تر از پیکسل ۶ پرو است.

نباید این مسئله را فراموش کرد که سری پیکسل ۶ امسال به پردازنده جدید Tensor Googleا(TPU) مجهز خواهد بود. این تراشه از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تشخیص صدا و پردازش عکس‌ها و فیلم‌ها پشتیبانی می‌کند. گوگل گفته است تراشه تنسور، گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به سریع‌ترین، هوشمندترین و ایمن‌ترین گوشی‌های پیکسلی تبدیل می‌کند که تا به امروز تولید شده‌اند.

مشخصات احتمالی سری گوگل پیسلکل ۶

پیکسل ۶ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی +FHD خواهد بود و پیکسل ۶ پرو از پنل ۶٫۷ اینچی QHD+ استفاده خواهد کرد. هر دو گوشی دارای سه دوربین عقب خواهند بود؛ اما پیکسل ۶ پرو یک لنز تله فوتو با زوم ۴ برابری خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، هر دوی این گوشی‌های هوشمند پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد؛ این بخش شامل چهار سال به‌روزرسانی عمده اندروید نیز می‌شود. این شرکت به‌طور رسمی تأیید کرده است که این تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در پاییز امسال عرضه خواهند شد؛ اما طبق برخی گزارش‌ها، در ماه اکتبر به فروش خواهند رسید. از نظر نرم‌افزاری، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو با پشتیبانی از تم پویای Material You اندروید ۱۲ بهترین تجربه کاربری را ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو دارای بیشترین لایه‌های امنیتی سخت‌افزاری خواهند بود که از نظر حفاظت بسیار قدرتمند عمل می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید