تصاویر رندر جدید پیکسل 6 رنگ‌های خیره‌کننده‌ی این گوشی را نشان می‌دهد

    کد خبر :852853
تصاویر رندر جدید پیکسل 6 رنگ‌های خیره‌کننده‌ی این گوشی را نشان می‌دهد

با نزدیک‌ شدن به مراسم رونمایی رسمی از پرچم‌داران بعدی سری گوگل پیکسل، تصاویر رندر جدید از رنگ‌بندی خیره‌کننده‌ی این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است.

پیش از این بارها شاهد انتشار شایعات و تصاویر رندر از رنگ‌بندی سری پیکسل ۶ گوگل بوده‌ایم. حالا یک سری تصویر رندر جدید از این محصول در فضای آنلاین منتشر شده است که ظاهر هر رنگ این دستگاه را در کنار نام آن نشان می‌دهد.

افشاگر معروف خبرهای فناوری، EVleaks تصاویر رندر پیکسل ۶ را با نام‌های سی‌فورم گرین (Seaform Green) و استورمی بلک (Stormy Black) منتشر کرده است. به‌ نظر می‌رسد پیکسل ۶ پرو در رنگ‌های کلودی وایت (Cloudy White) و استورمی بلک (Stormy Black) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید این تصاویر رندر زیبا را در ادامه مشاهده کنید.

این تصاویر مدت کوتاهی پس از اینکه برندن‌ لی در توییتر نام رسمی رنگ‌بندی پیکسل ۶ را فاش کرد، در اینترنت منتشر شد. بدین ترتیب به‌ نظر می‌رسد نام‌گذاری رنگ‌های این پرچم‌داران مثل همیشه فانتزی باقی بماند.

بر اساس اعلام برندن لی، نام رسمی رنگ‌های پیکسل ۶ بدین شرح خواهد بود: کایندا کورال (Kinda Coral)، سورتا سی‌فوم (Sorta Seafoam) و استورمی بلک (Stormy Black). همچنین نام رسمی رنگ‌بندی پیکسل ۶ پرو شامل این موارد خواهد بود: سورتا سانی (Sorta Sunny)، کلودی وایت (Cloudy White) و استورمی بلک (Stormy Black).

به گزارش زومیت، گوگل با معرفی پیکسل ۵ از سرنام Sorta بهره گرفت و این محصول را در رنگ‌بندی موسوم به سورتا سیج (Sorta Sage) و جاست بلک (Just Black) به بازار عرضه کرد. به‌ نظر می‌رسد غول جستجوی اینترنت قصد دارد بار دیگر از این سرنام در سری بعدی پرچم‌داران پیکسل بهره ببرد.

EVleaks پیش از این اعلام کرده بود که پیکسل ۶ احتمالا در رنگ‌بندی طلایی و نارنجی در دسترس قرار خواهد گرفت. این افشاگر نام دقیق رنگ‌ها را اعلام نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد منظور وی احتمالا رنگ‌های Kinda Coral و Sorta Sunny بوده است. گوگل در مراسم ۱۹ اکتبر رسما از نسل بعدی پرچم‌داران سری پیکسل ۶ رونمایی خواهد کرد و در آن زمان می‌توان به همه‌ی پیش‌بینی‌ها و شایعات در مورد این محصولات خاتمه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید