جدایی لوکاس توریرا از آرسنال قطعی شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰
    کد خبر :746094

توریرا در فصل گذشته تلاش کرد در تیم فوتبال آرسنال تأثیرگذار باشد ولی نتوانست چندان در این امر موفق باشد و گرانیت ژاکا و دنی سبایوس در خط هافبک بیش از این بازیکن اروگوئه ای نظر مساعد مایکل آرتتا را به خود جلب کرد.

علاوه بر این، توپچی ها از محمد الننی در بازگشت از مصدومیت استقبال کرده اند و به همین دلیل به لوکاس توریرا اعلام شده است که می تواند در فصل جاری به صورت قرضی این تیم را ترک کند و بازیکن اروگوئه ای نیز اعلام کرده است می خواهد بازی کند و به همین دلیل نمی تواند در فصل جاری نیمکت نشین باشد.

به این ترتیب دو تیم تورینو و فیورنتینا قصد دارند برای امضای قرارداد با توریرا با هم رقابت کنند و توپچی ها آماده دریافت بالاترین پیشنهاد برای جذب این بازیکن ۲۴ ساله هستند. خود توریرا نیز مشتاق بازگشت به لیگ برتر ایتالیاست و باید دید او تصمیم به رفتن دائمی از آرسنال خواهد گرفت یا به صورت قرضی این کار را خواهد کرد.

ملی پوش اروگوئه ای تا سال ۲۰۲۳ در آرسنال قرارداد دارد، تیمی که وی از زمان امضای قرارداد توسط اونای امری در مجموع ۸۹ بازی و چهار گل در تمام مسابقات ثبت کرده است و بعد از شروع خوب در این تیم نتوانست جایگاه خود را حفظ کند.

به گزارش ایسنا،‌آرسنال در هفته اول لیگ برتر توانست با ۳ گل فولام را در داربی لندن از پیش روی بردارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید