جابجایی بزرگ در استقلال؛ فرهاد می‌رود قلعه‌نویی برمی‌گردد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۲۷
    کد خبر :704263

فرهاد مجیدی در شرایطی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که این تیم باید خود را مهیای حضور در جام باشگاه‌های آسیا می‌کرد. با حضور موسوی وخلیل زاده در هیات مدیره استقلال و تزریق منابع مالی به این باشگاه فرهاد مجیدی توانست نتایج قابل قبولی در لیگ و آسیا بگیرد. به نظر می‌رسید این ترکیب در ادامه هم روز‌های درخشانی را سپری کنند. اما انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و ماجرای اختلاف او با موسوی باعث شد تا عضو متمول هیات مدیره استقلال استعفا داده و بعد‌ها هم که ماجرای بیماری فتح الله زاده و کنار کشیدن او از مدیریت باشگاه پیش آمد.

بعد از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه خلیل زاده هم از سمت خود استعفا داد تا عملا فرهاد مجیدی تمام حامیان خود در باشگاه را از دست داده باشد.

با اینکه سعادتمند در اولین روز‌های انتخابش به عنوان مدیرعامل اعلام کرد که از فرهاد مجیدی حمایت می‌کند، اما سکوت معنا دار فرهاد مجیدی بعد از این انتخاب و البته هشدار او نسبت به انتخاب سعادتمند باعث شده تا فعلا و در تعطیلی لیگ باعث شده تا این ماجرا حکم آتش زیر خاکستر را داشته باشد.

گفته می‌شود با توجه به دخالت‌های فرهاد مجیدی در نحوه مدیریت باشگاه استقلال هیچ بعید نیست که مدیریت باشگاه به گزینه دیگری برای نشستن روی نیمکت استقلال فکر کند.

اگر وضعیت فعلی فوتبال در کشور ادامه داشته باشد شاید گذر از نام فرهاد مجیدی حواشی کمتری داشته باشد. اگر مسابقات لیگ و جام باشگاه‌های آسیا از سر گرفته شود هم در صورت ناکامی استقلال در ادامه مسابقات برکناری فرهاد توجیح منطقی هم خواهد داشت.

اما استقلال برای عبور از نام فرهاد مجیدی نیاز به گزینه‌ای دارد که دست کم در میان هواداران سنتی باشگاه هنوز جایگاه خاصی دارد.

امیر قلعه نویی همچنان یادآور ۳ قهرمانی این تیم در لیگ برتر است. اگر چه او در سال‌های پایانی حضورش در استقلال نتوانست این تیم را به افتخاری برساند، اما اونشان داده بازی در چنینی شرایطی را بهتر از هر کسی بلد است.

فراموش نکنیم همان دستی که نام او را برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی از کیسه فدراسیون بیرون کشید توانایی نشاندن او بر روی نیمکت استقلال را هم خواهد داشت.

قلعه نویی روز‌های پایانی حضور خود در اصفهان را می‌گذراند. قرارداد او در انتهای فصل به پایان می‌رسد و جدایی او از این تیم خواست دو طرف ماجراست.

امیر تا زمانی که در میان تیم‌های بالانشین جدول دست به دست می‌شود همیشه یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. او این روز‌ها با اظهار نظرهایش در حال دلبری از هواداران آبی هم هست. آیا استقلال در تدارک یک جابه جایی بزرگ است؟

منبع: همشهری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید