ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن تا پایان سال تمدید شد

    کد خبر :886679
ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن تا پایان سال تمدید شد

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال که از ۲۰ دی ماه شروع شده بود و مهلت یک ماهه داشت، تا ۲۹ اسفند سال جاری تمدید شده است.

محمود محمودزاده در این خصوص به مهر گفت: با توجه به تقاضاهای متعددی که برای تمدید ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال واصل کردیم و همچنین درخواست تمدید ثبت نام در شهرهایی که طی یک ماه گذشته، امکان نام نویسی در آنها به دلیل تدریجی بودن تأمین زمین، در سامانه ثمن باز شده بود، لذا تصمیم گرفتیم تا زمان ثبت نام را تا پایان ۲۹ اسفند سال جاری تمدید کنیم.

وی افزود: کسانی که خواهان ثبت نام در این طرح هستند، حتماً در فرجه اعلام شده اقدام به نام نویسی کنند تا هم فرصت پالایش آنها و هم امکان برنامه ریزی برای وزارت راه و شهرسازی و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و معرفی پالایش شده‌ها به پروژه‌ها، وجود داشته باشد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی سیاست دولت و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی را تأمین زمین برای همه متقاضیان واجد شرایط عنوان و اظهار کرد: برای همه واجدان شرایط یا زمین تأمین شده یا در حال انجام است؛ لذا سقف یا محدودیت برای این ثبت نام قائل نشده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید