تیمی قهرمان می شود که کمتر اشتباه کند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۰۱
    کد خبر :993926
امیری

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد.

وحید امیری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: تیم گل گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز، روزی بود که توپ‌هایمان به گل بدل شد و توانستیم در ادامه راحت‌تر بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص درخشش ترابی نیز گفت: مهدی بازیکنی است که همه به توانایی‌هایش آگاه هستند. من فکر می‌کنم که این مهدی ترابی، ۵۰ درصد ظرفیت این بازیکن است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه بدهد.

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس نیز اظهار کرد: توکل به خدا، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

امیری اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم امروز روبه‌روی هواداران نمایش خوبی داشتیم و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. قبل از بازی اگر می‌گفتند ۴ گل می‌زنید، فکرش را نمی‌کردیم ولی با کمک هواداران و بازیکنان و کادر فنی توانستیم یک گام دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص هفته پایانی نیز اظهار کرد: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می‌رویم هواداران خودمان را خواهیم داشت. بازی خیلی سخت در هفته آخر خواهیم داشت. انگیزه خوبی داریم و تلاشمان این است که ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که در ورزشگاه قائم شهر به دلیل اینکه ورزشگاه کوچک است، ممکن است جشن قهرمانی پرسپولیس سخت شود، گفت: نه، فرقی نمی‌کند که شما کجا بازی می‌کنید. مهم رسیدن به هدف است و ما تمام تلاشمان را ارائه خواهیم کرد.

امیری در رابطه با قرعه کشی جام ملت‌های آسیا نیز اظهار داشت: مرحله به مرحله باید پیش برویم و امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید