تیراندازی قهرمانی جهان/ تیراندازان کشورمان در تراپ و تپانچه به فینال نرسیدند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :363061

در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در کره‌جنوبی نمایندگان کشورمان در تراپ و تپانچه از صعود به فینال باز ماندند.

در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2020 در کره جنوبی و در رشته تراپ، سپیده سیرانی ملی پوش کشورمان با 104 امتیاز بالاتر از تیرانداز کشور استرالیا دارنده مدال طلای وردکاپ جهانی 2017 درجایگاه چهل و پنجم جهان ایستاد و دیگر تیراندازان کشورمان، شیوا فرح پور و فاطمه امیری بهزادی با 103 و 98 امتیاز به ترتیب در جایگاه صد و سوم و نود و هشتم جهان قرار گرفتند. در این رشته 73 تیرانداز حضور داشتند.

در بخش تیمی، تیم‌های ایتالیا، اسپانیا و امریکا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و تیم ایران با 305 امتیاز سیزدهم جهان شد.

در رشته تپانچه 10 متر آقایان متشکل از ، جواد فروغی، وحید خندان و ابراهیم برخورداری در مصاف با حریفان جهانی خود نتوانستند امتیاز لازم را برای راه‌یابی به فینال کسب کنند و به ترتیب با 569، 567 و 566 امتیاز در جایگاه‌های هفتادو یکم، هشتادو یکم و هشتاد و پنجم جهان به کار خود پایان دادند. در این رشته 116 ورزشکار حضور داشتند.
در بخش تیمی نیز تیم‌های کره جنوبی ، هند و روسیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و تیم ایران با 1702 امتیاز در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم ،همچنین در ادامه این رقابت‌ها در رشته تپانچه بادی آقایان رده سنی جوانان، تنها نماینده کشورمان عرفان صلواتی با 563 امتیاز در مکان سی و ششم جهان ایستاد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید