جزئیات تیراندازی در سرپل ذهاب

    کد خبر :1008619
تیراندازی
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب از کشته شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

ایرنا نوشت: سیروس صادقی با اعلام اخرین جزییات این حادثه افزود: شب گذشته(جمعه) یک خانم به همراه فرزند خردسالش سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در خیابان قائم به سمت چهار احمد ابن اسحاق(ره) و داخل شهر در حرکت بوده که توسط ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و در یک تعقیب و گریز هدف تیراندازی قرار گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این حادثه یکی از خورودهای سواری سمند توسط اسلحه کلاش ۶ عدد گلوله به سمت خودروی وانت نیسان شلیک کرد که در این تیراندازی خانم سرنشین نیسان از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حین انتقال به بیمارستان شهدا بر اثر خونریزی زیاد فوت کرد.

صادقی ادامه داد: طبق گزارش پلیس انتظامی شهرستان تا این لحظه عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر نشده اند اما تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی ادامه دارد.

وی گفت: تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلین این واقعه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال انجام است و خبرهای تکمیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.

صادقی افزود: در شبکه های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید