تکرار لفاظی‌های ضد ایرانی پمپئو در کنفرانس سالانه منافقین

    کد خبر :826447
تکرار لفاظی‌های ضد ایرانی پمپئو در کنفرانس سالانه منافقین

وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانی سالانه گروهک تروریستی منافقین بار دیگر به لفاظی و طرح ادعاهای علیه کشورمان پرداخت و خواستار ادامه تحریم‌ها علیه ایران شد.

بنابر گزارس شبکه فاکس نیوز، مایک پمپئو وزیر امورخارجه پیشین آمریکا که به شکل مجازی در کنفرانس سالانه گروهک منافقین سخن می‌گفت از این فرصت برای طرح دوباره دیدگاه های خصمانه و ادعاهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

وی در این سخنرانی با طرح این ادعا که اعضای گروهک منافقین به دنبال یک ایران آزاد و دموکراتیک هستند از مخالفان ایران خواست تا به اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ادامه دهند.

پمپئو همچنین با تاکید بر ضرورت اعمال تحریم علیه ایران، گفت که این تحریم‌ها واقعی و لازم بود اما 2 سال کافی نیست.

وزیر امورخارجه پیشین آمریکا که همواره مواضعی به شدت ضد ایرانی داشته و سابقه ای طولانی در لفاظی و اقدام علیه کشورمان دارد، همچنین خشم خود را از انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران ابراز کرد و ادعاهایی علیه او و روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر در کشورمان مطرح کرد.

استفان هارپر، نخست وزیر پیشین کانادا، یانش یانشا، نخست‌وزیر اسبق اسلوونی و تعدادی از قانونگذاران آمریکایی از جمله رابرت منندز، تد کروز، روی بلانت، بن کاردین، کوین مک‌کارتی، جم جفریز هم در این کنفرانس سخنرانی کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شب گذشته در پاسخ به حضور چهره های شناخته شده سیاسی در این کنفرانس گفت: عطش سیری‌ناپذیر برای پول و عقده‌های ضدایرانی، به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده است.

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده در توییتی نوشت: سیاستمداران خودفروخته غربی (از جمله پومپئو مفتخر به دروغگویی، تقلب و سرقت) خود را ارزان فروخته و در سیرکی به میزبانی اروپا شرکت کرده‌اند که توسط یک فرقه تروریستی برگزار شده که زمانی مورد حمایت صدام بود و دستش به خون ایرانی‌ها آغشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید