توییتر به دنبال تغییراتی برای مقالات انتشاری است

    کد خبر :1016669
توییتر

توییتر یا ایکس پلتفرمی است که به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از محتوا را ارسال کنید و یکی از آنها مقاله است. این پلتفرم مقالات را با تصویر برجسته آنها به همراه عنوان و URL به خوبی نمایش می‌دهد.

بازتاب- اگر فکر می‌کردید که مقاله‌ها از تصمیم‌گیری بد ایلان در امان هستند، در اشتباهید. توییتر عناوین را از مقالات روی پلتفرم حذف خواهد کرد. هنگامی که به مقاله‌ای برخورد می‌کنید، عنوان آن را به همراه تصویر و URL مشاهده خواهید کرد.

با کمال تعجب، قبل از اینکه روی آن کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید، می‌خواهید بدانید در مورد چیست. عنوان انجام این کار را آسان می‌کند، اما، همانطور که در سال گذشته دیدیم، هر چیز خوبی در توییتر ممکن است توسط ایلان از بین برود. به گفته The Verge، وقتی مقاله‌ای را بعد از تغییر می‌بینید، فقط تصویر برجسته و لینک مقاله را مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید مقاله را بهتر متوجه شوید، باید روی آن کلیک کنید یا به کلمات کلیدی موجود در URL توجه داشته باشید.

 

توییتر

 

یک بار دیگر، تغییری در توییتر در حال آمدن است که تقریباً عموم مردم دوست ندارند. ایلان این ایده را توسط تبلیغ کنندگان اجرا کرد و آن‌ها با چنین ایده موافق نبودند. با این حال، او هنوز با تمام قوا با این ایده پیش می‌رود. این بخشی از یک تغییر جدید برای ایلان است تا “زیبایی” پلتفرم را تا حد زیادی بهبود بخشد. در کنار حذف عناوین از مقالات، او همچنین قصد دارد ارتفاع پست‌ها را کاهش دهد تا افراد بتوانند تعداد بیشتری از آنها را در فیدهای خود قرار دهند.

یکی دیگر از دلایلی که ایلان بیان کرد کاهش میزان کلیک روی سایت بود. حذف عناوین از مقالات باعث دلسردی همه انواع مقاله‌ها می‌شود، نه فقط مقالات کلیکی. تاکنون تغییرات بسیاری از سوی ایلان به وجود آمده است و باید دید در آینده چه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید