توییتر از ایلان ماسک شکایت کرد/ ماسک این تصمیم را درست می داند

    کد خبر :924025
توییتر

شرکت توییتر به دلیل حواشی که پیرامون این کمپانی برسر معامله خریدش توسط ایلان ماسک به وجود آمده، از این کارآفرین ثروتمند شکایت کرد. موضوعی که پیش از این نیز انتظار می‌رفت اتفاق بیافتد.

بازتاب-این خبر در بیانیه‌ای ادعایی روز سه شنبه در دادگاه Delaware دریافت شده، مشخص گشت. در بیانیه مورد اشاره آمده است: «ماسک از انجام تعهداتش در قبال توییتر و سهامدارانش امتناع می‌کند، زیرا قراردادی که امضا کرده دیگر به نفع او نیست. به نظر می‌رسد ماسک معتقد است که آزاد بوده نظر خود را تغییر دهد، شرکت را خراب کرده، عملیات را مختل کند، ارزش را از بین ببرد. از جمله برای سهامداران».

توییتر از ایلان ماسک شکایت کرد

متهمان این پرونده کارآفرین و شرکت او ایکس هلدینگ هستند. اکنون دادگاه باید مشخص کند که آیا ماسک حق فسخ یکجانبه قرارداد ادغام با توییتر را داشته یا خیر، زیرا مدیریت این شبکه اجتماعی اطلاعات لازم را در مورد نسبت حساب‌های جعلی و حساب‌های مورد استفاده برای پست‌های انبوه به او ارائه نکرده است. پیش از این گزارش شده بود که در صورت فسخ معامله، ماسک باید حدود یک میلیارد دلار غرامت به شرکت بپردازد.

در ماه آوریل، مدیران توییتر گزارش دادند که ماسک پیشنهاد خرید این شبکه اجتماعی را به مبلغ 44 میلیارد دلار داد. در ماه می، این کارآفرین گفته که در تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی است که تأیید کند حساب‌های جعلی و مورد استفاده برای پست الکترونیکی انبوه کمتر از 5 درصد تعداد کل حساب‌های تبلیغاتی در توییتر را شامل می‌شود.

حال باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید