تویوتا و رونمایی از هایلوکس AT35 2021

    کد خبر :783278

شرکت تویوتا یکی از برندهای موفق تولیدکننده خودرو بوده که به تازگی بخش Arctic Trucks آن از وانت پیکاپ هایلوکس AT35 2021 رونمایی کرد. وانتی که می‌تواند در جاده‌های ناهموار به راحتی عبور کرده و اتومبیل پرتوانی به حساب می‌آید.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– هایلوکس از پیکاپ‌های محبوب تویوتا بوده که چندین سال از معرفی نسل فعلی آن می‌گذرد. این مدل مناسب جاده‌های کوهستانی و برفی طراحی شده که با توانایی بالا به سادگی می‌تواند از موانع عبور کند.

مدل AT35 یک پیکاپ با ظرفیت 2.8 لیتری دوکابین است که شامل تریم Invincible X می‌شود. این تریم نسخه پایه بوده و با چند ویژگی‌ برای آفرود همراست و افراد می‌توانند از آن بهره گیرند. فاصله کابین تا سطح زمین 65 میلیمتر بوده و افراد می‌توانند آن را کم یا زیاد کنند.

در بدنه این خودرو تغییرات قابل توجهی حاصل شده و بدنه از برآمدگی و قوس‌هایی برخوردار است که جلوه جذاب و پرتوانی به آن بخشید. رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی با تایرهای 35 اینچی BFGoodrich KO2 این اتومبیل را برای حرکت در جاده‌های سخت آماده می‌سازد. ناگفته نماند هایلوکس AT35 2021 تویوتا دارای سیستم تعلیق بروز شده Bilstein است که می‌توان به تنظیم آن پرداخت و در شرایط جاده‌ای ساخت این اتومبیل را با جاده منطبق ساخت.

هایلوکس 2021

سیستم تعلیق سفارشی اجازه می‌دهد تا افراد این مدل را چند میلیمتری بالا یا پایین آورند. تویوتا همچنین به مناسبت 30مین سال تولید هایلوکس برخی امضاها را داخل کابین و بیرون این مدل جاگذاری کرد. در بخش پیشرانه باید به موتور چهار سیلندر 2.8 لیتری توربو دیزل 201 اسب بخاری اشاره کرد. گفته شده یک مدل Gazoo Racing هم در راه است که رقیب جدی برای فورد Ranger Raptor محسوب می‌شود.

برای خرید هایلوکس AT35 2021 باید نزدیک به 19 هزار پوند هزینه کرد و تاریخ فروش نیز از بهار سال جاری خواهد بود.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید