سرانجام تویوتا لندکروزر برقی هم معرفی شد

    کد خبر :1028026
لندکروزر برقی

تویوتا سرانجام لندکروزر Se را معرفی کرد، خودروی برقی که آن را به اولین خودروی تمام الکتریکی در خانواده لندکروزر تبدیل می‌کند. اما چیز بسیار متفاوتی در مورد این SUV الکتریکی وجود دارد.

بازتاب-این مدل جدید در واقع یک لندکروزر مناسب جاده‌های ناهموار نیست و برای محیط شهری تدارک دیده شد. جالب بوده که تویوتا در روزهای آخر تصمیم به معرفی چنین محصول مهمی پرداخته است.

 این لندکروز قصد دارد تا معنای یک SUV الکتریکی بودن را دوباره تعریف کند. لندکروزر Se برخلاف مدل‌های پیشین خود، گشتاور نرم داشته و با پیشرانه برقی و بدون سر و صدا در شهر به کار گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد طراحی مونوکوک، که برای پاسخگویی بهبود یافته تبلیغ می‌شود، فاصله‌ای از تمرکز مقاوم و خارج از جاده بوده که نام لندکروزر به آن معروف است.

 

لندکروزر برقی

 

جالب اینجاست که این تمرکز شهر محور توسط مشخصات SUV تایید شده بوده و ابعاد آن 202.0 اینچ طول، 78.0 اینچ عرض و 67.0 اینچ ارتفاع است و ابعاد آن شبیه گرند هایلندر است. اگر به لاستیک‌های کم ارتفاع و کم‌حجم نگاه کنید، قطعا متوجه خواهید شد مناسب جاده‌های ناهموار نیست و نباید برای جاده خاکی یا سخت آن را گزینه مناسبی دانست.

متاسفانه تویوتا جزئیات کامل این مدل را اعلام نکرد که شامل نوع پیشرانه، قدرت موتور و برخی دیگر می‌شود. واضح است که Land Cruiser Se خود را به عنوان یک جایگزین شهری در فضای SUV الکتریکی معرفی می‌کند. این یک وسیله نقلیه شیک و با قیمت قابل توجه بوده که بیشتر از ماجراجویان آخر هفته به ساکنان شهر خدمات می‌دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید