تویوتا از کانسپت C-HR Prologue با طراحی جسورانه رونمایی کرد

    کد خبر :957693
کانسپت C-HR Prologue

شرکت تویوتا در سال 2016 بود که نسل اول C-HR را به نمایش گذاشت و معرفی کرد. مدلی که مورد توجه همگان قرار گرفت و اکنون تصمیم به معرفی کانسپت نسل دوم این کراس هاچ بک گرفته است.

بازتاب-کانسپت C-HR Prologue تویوتا را باید در واقع پیش نمایش نسل دوم این مدل دانست. خودرویی که در نسل اول با طراحی جسورانه و جذاب خود توانسته بسیار محبوبیت پیدا کند. در نسل دوم نیز گویی تویوتا قصد داشته سبک جسورانه طراحی نسل اول را ادامه دهد اما دستخوش تغییراتی شده است. از آنجایی که کانسپت Aygo X Prologue نسبت به نسخه تولیدی تغییرات چندانی نداشته، انتظار داریم این مدل نیز چندان تفاوت فاحشی با نسخه تولیدی پیدا نکند.

تویوتا در سبک طراحی جدید خود سعی داشته که طراحی وحشی و جسورانه‌ای برای محصولاتش در نظر گیرد. چیزی که در کانسپت C-HR Prologue به وضوح مشخص است. البته نباید الگوبرداری از طراحی سایر محصولات نسل جدید این شرکت را نادیده گرفت. نسل دوم C-HR قرار بوده پیشرانه پلاگین هیبریدی داشته باشد، این یعنی ترکیبی از موتور بنزینی و الکتریکی تا به عنوان خودرویی کم مصرف راهی جاده‌ها شود.

کانسپت C-HR Prologue باوقار و مدرن

کانسپت C-HR Prologue

در تعریف تویوتا از این مدل آمده که این کراس اوور شیک دارای نمای جلویی سر چکشی با چراغ‌های جلو باریک‌تر و دیافراگم‌های جلوپنجره کوچک‌تر است. نسبت به مدل فعلی تیزتر به نظر رسیده و گویی دستگیره درب عقب در گوشه بیرونی چراغ عقب قرار دارد. به نوعی شاهد خطوط طراحی تهاجمی روی بدنه کانسپت C-HR Prologue هستیم.

در مدل مفهومی معمولی، C-HR به چرخ‌های بزرگی مجهز شده است که احتمالاً برای نسخه تولیدی کمی کوچک‌تر خواهند بود. ما همچنین نسبتاً مطمئن هستیم که دستگیره‌های درهای بازشو جای خود را برای تنظیمات سنتی باز می‌کنند، در حالی که دوربین‌های جانبی با آینه‌های شیشه‌ای معمولی جایگزین خواهند شد. برای همگام شدن با روندهای طراحی فعلی، تویوتا در حال نصب یک نوار نور LED در پشت است، جایی که به سختی می توان از دیفیوزر مصنوعی بزرگ آن غافل شد.

از آنجایی که این تنها یک کانسپت است، خودروساز ژاپنی از وارد شدن به جزئیات در مورد C-HR جدید خودداری می‌کند. با این حال، می‌گوید که اورهنگ‌ها در داخل کوتاه‌تر و در عین حال کاربردی‌تر هستند، که نشان می‌دهد فاصله بین دو محور کمی طولانی‌تر است. در حالی که نسخه خود شارژ وجود دارد، تویوتا همچنین در حال برنامه‌ریزی یک مدل هیبریدی پلاگین با باتری‌های مونتاژ شده در اروپا هم است.

C-HR بازسازی‌شده مانند مدل قبلی خود در ED²، مقر توسعه طراحی اروپایی این خودروساز در جنوب فرانسه، توسعه یافت. تاریخ عرضه هنوز اعلام نشد، اما به ما گفته می‌شود که مدل نسل دوم «چشم‌اندازی از خودرویی است که به‌زودی در جاده‌های سراسر اروپا راهی خواهد شد».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید