توپ طلای نحس / طلسم بهترین بازیکن جهان شکسته نشد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۹:۱۱
    کد خبر :894751
طلسم بهترین بازیکن جهان شکسته نشد

بهترین بازیکن جهان با حذف از لیگ قهرمانان اروپا حالا انتقادات بیشتری را نسبت به توپ طلایی که چند وقت پیش برد متحمل می‌شود.

لیونل مسی شب فاجعه‌باری را در برنابئو تجربه کرد. اکیپ، چاپ فرانسه که در بازی رفت هم به او نمره ۳ داده بود، این‌بار نسبت به این اسطوره بی‌رحم‌تر شد؛ درنظرسنجی این نشریه درباره بدترین بازیکن زمین، مسی با ۴۷ درصد آرا رتبه اول را به‌دست آورد. دوناروما که روی گل اول اشتباه داشت ۲۹ درصد رأی آورد و کاپیتان مارکینیوش که در هر ۳‌گل افتضاح بود و یک پاس‌گل هم به بنزما داد با ۹ درصد در رده سوم جای گرفت. مسی حالا انتقادات بیشتری را نسبت به توپ طلایی که چند وقت پیش برد متحمل می‌شود. او باید راهی برای خلاصی از این فشارها بیابد. او هر سال در حال کام‌بک خوردن در لیگ قهرمانان است؛ مقابل لیورپول و آاس‌رم و رئال و…

مسی برای هفتمین سال پیاپی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند. او آخرین‌بار در سال ۲۰۱۵ به دیدار پایانی این رقابت‌ها رسیده بود. طلسم مسی مقابل رئال‌مادرید به ۹ مسابقه افزایش یافت و از زمانی که رونالدو از لالیگا رفته، مسی موفق به ثبت گل یا پاس‌گل در ال‌کلاسیکوها و حالا با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در ۲‌مسابقه مقابل این تیم نشده و یک پنالتی هم از دست داده. او حالا ۵۸۵ دقیقه است که نه گلی به رئال زده و نه پاس‌گلی داده. مسی در برنابئو ۱۵ بار موفق به گلزنی شده بود. ستاره آرژانتینی در این فصل لیگ یک فرانسه و مقابل تیم‌های فرانسوی ۱۷ بار به میدان رفته و تنها ۲‌گل به ثمر رسانده. بنزما در این فصل ۲‌بار مقابل تیم‌های فرانسوی بازی کرده و ۳ گل زده!

به گزارش همشهری‌آنلاین، افراد نزدیک به مسی، بازگشت او به بارسلونا در تابستان ۲۰۲۲ را رد می‌کنند. در تابستان ۲۰۲۳، مسی می‌تواند برای یک‌فصل به بارسلونا بازگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید