تولید گوشی با دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر

    کد خبر :692044

شرکت چینی ویوو از تولید نمونه مفهومی گوشی اپکس ۲۰۲۰ خبر داده که از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند دوربین مخفی در زیر نمایشگر برخوردار است.

اپکس ۲۰۲۰ دارای یک دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی در پشت خود است که از قدرت زوم بی سابقه ۵ تا ۷.۵ ایکس برخوردار است. این دوربین دارای یک لرزش گیر و امکان پوشش محیط اطراف با زاویه ۲۰۰ درجه است.

نمایشگر این گوشی ۶.۴۵ اینچی بوده و زاویه انحنای ۱۲۰ درجه آن در دو طرف قاب گوشی باعث حذف کامل لبه‌های این تلفن همراه شده است. یکی دیگر از مزایای این گوشی قابلیت شارژ بی سیم با قدرت ۶۰ وات است که پرشدن سریع باتری را امکان پذیر می‌کند. باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری این گوشی در عرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود.

این شیوه طراحی موجب شده که این گوشی فاقد هرگونه درگاه یا حفره باشد و همین مساله آسیب دیدن این گوشی به علت نفوذ آب، گرد و خاک یا هرگونه رطوبت را منتفی می‌کند.

دقت نمایشگر این گوشی به ۲۳۳۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن در زیر نمایشگر مخفی شده و با عبور دادن نوری زیاد از لنز خود می‌تواند تصاویری باکیفیت بالا بگیرد.

در این گوشی به جای بلندگوهای عادی از فناوری جدید انتشار صدا یا سوندکاستینگ برای ایجاد و انتقال صدا استفاده شده است. هنوز مشخص نیست آیا برنامه‌ای برای تجاری سازی این گوشی سازگار با شبکه‌های نسل پنجم وجود دارد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید