توضیحات بانک کشاورزی درباره خبر پاداش نجومی به هیات مدیره

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۵۰
    کد خبر :643968

پیرو انتشار خبرهایی مبنی بر پرداخت پاداش نجومی به هیات مدیره بانک کشاورزی اداره کل روابط عمومی این بانک توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش مهر، پیرو انتشار خبرهایی مبنی بر پرداخت پاداش نجومی به هیات مدیره بانک کشاورزی اداره کل روابط عمومی این بانک توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد:

 

۱-سازمان حسابرسی و نیز دیوان محاسبات کشور در دو نامه جداگانه، صورت های مالی حسابرسی شده در سال ۱۳۹۷ بانک کشاورزی را اصلاح و تایید کردند.

 

۲-به دنبال تاییدیه شماره ۹۸۱۷۲۷۵ مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۹ سازمان حسابرسی درباره اصلاح اشتباه صفحه ۱۶۵ صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، دیوان محاسبات نیز طی شماره نامه ۵۱۴۰۳.۶۹۱/د مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۹، بروز این اشتباه را تایید و آن را ناشی از نقل و انتقال اعداد و تایپ دانست و اسناد مرتبط با این موضوع را پیوست کرد.

 

۳-دیوان محاسبات در ۲ بند جداگانه تکذیبیه اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی درباره خبر مندرج درباره پاداش اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی را تایید و اعلام کرد، بررسی های گروه حسابرسی حاکی از آن است که عدد ۶۰۹۶۲ میلیون ریال مندرج در صفحه ۱۶۵ صورت های مالی صحیح نیست و رقم صحیح ۶۹۶۲ میلیون ریال است.

 

۴-دیوان محاسبات تصریح کرده است، حقوق و مزایای اعضای هیئت مدیره هر ۳ ماهه و در پایان هر سال مورد پایش و بررسی قرار می گیرد. بررسی و پایش صورت گرفته درباره حقوق و مزایای سال ۱۳۹۷ اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی نشان می دهد پرداخت های صورت گرفته خارج از سقف مقرر در مصوبه شماره ۶۴۷۴۴۴ مورخ ۱۳۹۵/۵/۱۱ شورای حقوق و دستمزد نبوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید