شهردار تهران اعلام کرد

توسعه تکنولوژی و ناوگان پاک در تاکسیرانی

    کد خبر :527367

شهردار تهران عنوان کرد که استفاده از تکنولوژی و توسعه ناوگان پاک در دستور کار تاکسیرانی قرار دارد.

پیروز حناچی صبح امروز در همایش تاکسیرانی با بیان اینکه پدر من در دهه‌ ۵۰ تاکسی نارنجی داشت، گفت: ما هم جزو خانواده تاکسیران هستیم و در حال حاضر ۷۹ هزار تاکسی در سطح شهر تهران هستند که با احتساب خانواده‌ چهار نفره آنها می‌توانیم بگوییم که ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان جز خانواده تاکسیرانی هستند.

وی با بیان اینکه تاکسی نقش ۲۲ درصدی در حمل و نقل عمومی مردم دارد، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که هم کیفیت و هم سرویس‌دهی بیشتری را در تاکسی شاهد باشیم.

وی گفت: در دنیای امروز بسیاری از سرویس‌ها و خدمات بر روی گوشی‌های هوشمند انجام می‌گیرد و این یک واقعیت است و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم؛ چرا که بسیاری از اتفاقات در اکثر موبایل‌های هوشمند رخ می‌دهد و ما نیز باید در سرویس دهی بر بستر موبایل پیشتاز باشیم.

شهردار تهران با بیان این که باید از ظرفیت اپلیکیشن‌های خدمات‌رسان برای بهره‌گیری از رقابتی سالم و عادلانه بهره بگیریم، گفت: بی‌توجهی به تکنولوژی می‌تواند موجب عقب ماندگی‌مان در خدمت رسانی شود.

حناچی با بیان اینکه با کمک دولت رقابت عادلانه در میان تاکسی‌ها ایجاد می‌کنیم، گفت: خودروی آلاینده نمی‌تواند به صورت آزادانه در شهر تردد کند و یا خودرویی که پلاک تهران ندارد؛ چرا باید سرویس دهی کند و باید شرایط و مقررات برای همه یکسان باشد و برای آنها هم الزامی شود.

وی با بیان اینکه نوسازی تاکسی‌های شهر باید پیگیری شود، گفت: امسال و سال گذشته به دلیل بارندگی‌ها و تلاش همکاران‌مان توانستیم هوای پاکی را تجربه کنیم و مطالعات نشان داد که ذرات معلق ۲۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه با همکاری تاکسیرانی معیشت تاکسیرانان را دنبال می‌کنیم، گفت: توسعه‌ تکنولوژی و استفاده از ناوگان پاک در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری تاکسیرانان سرویس بهتری به مردم بدهیم.

به گزارش ایسنا در پایان این جشنواره شهردار تهران از تاکسیرانان برتری که توسط مردم انتخاب شدند، تقدیر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید