توافق الاهلی با سرخیو راموس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱
    کد خبر :1001661
راموس

آن گونه که رسانه ها خبر می دهند، سرخیو راموس برای پیوستن به الاهلی، با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است.به نظر می رسد که سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو به زودی با یکدیگر ملاقات کنند. مدافع پاریس سن ژرمن که با پایان قراردادش اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود، در آستانه پیوستن به الاهلی و حضور در لیگ عربستان قرار دارد.

راموس که چندی پیش اظهارنظر جنجالی داشت و درباره لیونل مسی گفته بود که اسطوره آرژانتینی “بهترین بازیکنی است که فوتبال تا به حال ساخته است”، حالا ممکن است در فصل بعد، با هم تیمی سابقش یعنی کریستیانو رونالدو روبرو شود.

راموس چند گزینه روی میز دارد که جدی ترین آنها، الاهلی عربستان است. تیمی که امسال به لیگ حرفه ای بازگشته است و در صورتی که اسطوره رئال مادرید پیشنهاد حضور در این تیم را بپذیرد، او برابر رونالدو قرار خواهد گرفت.

اکرم کونور، خبرنگار ترکیه ای فعال در بازار نقل و انتقالات با انتشار توئیتی مدعی شد که راموس برای پیوستن به الاهلی با این تیم به توافق رسیده و قراردادی ۲ ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را دارد، به امضا خواهد رساند.

این خبرنگار اعلام کرد که رقم قرارداد راموس با الاهلی، ۲۰ میلیون یورو برای هر فصل خواهد بود و او می تواند به جدیدترین بمب فوتبال عربستان، پس از جذب رونالدو و بنزما تبدیل شود.

ورزش3/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید