لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

تناقض‌گویی رسانه‌های عراق از لغو دیدار ذوب آهن با النصر عربستان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
    کد خبر :542717

رسانه‌های عراقی اخبار ضد و نقیضی را از لغو دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان منتشر کرده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد دیدار تیم‌های فوتبال النصر عربستان و ذوب آهن ایران به دلایل امنیتی لغو شد.

AFC خطاب به دو باشگاه ذوب آهن و النصر نوشت: «بسیار باعث تأسف است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به تعویق بازی به درخواست فدراسیون فوتبال عراق گرفته است. اینجا اطلاعاتی از سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی در دست است که به دلیل وضعیت سیاسی، نگرانی‌هایی برای برگزاری مسابقه وجود دارد.»

AFC در شرایطی به درخواست فدراسیون عراق برای لغو بازی اشاره کرده است که امروز سایت «الغد پرس» عراق به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد ورزشگاه کربلا کاملاً آماده برگزاری این بازی بوده است و فدراسیون فوتبال عراق از تصمیم برای لغو مسابقه شگفت زده شده است!

این سایت از اتفاقات سیاسی رخ داده در منطقه به عنوان یکی از دلایل لغو این مسابقه یاد کرده است.

از سوی دیگر سایت «عین العراق نیوز» علت لغو بازی را درخواست باشگاه ذوب آهن برای انتقال بازی به یک کشور دیگر عنوان کرده است. این سایت به نقل از محمد ابراهیم هماهنگ کننده رسانه‌ای بین دو فدراسیون فوتبال عراق و عربستان نوشت: «کنفدراسیون آسیا یک تماس تلفنی با باشگاه النصر برقرار و حکم تعویق این مسابقه را ابلاغ کرد. علت تعویق این مسابقه شکایتی است که باشگاه ذوب آهن به خاطر حوادث بازی با الزورا و ورود تماشاگران به زمین انجام داده بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که آیا عربستان که در AFC و فیفا لابی‌های قوی دارد پشت این تصمیم و به میدان نرفتن در شهر کربلا قرار دارد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید