حذف النصر از آسیا، با ضربات پنالتی فاجعه‌بار ستارگانش

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۹:۱۲
    کد خبر :1056756
حذف النصر از آسیا

تیم فوتبال النصر عربستان از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی مغلوب العین امارات شد.

دیدار تیم‌های النصر عربستان و العین امارات از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک با قضاوت احمد الکاف برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۳ النصر به پایان رسید.

با توجه به برتری یک بر صفر تیم فوتبال العین در دیدار رفت این دیدار به ضربات پنالتی کشیده و در نهایت تیم فوتبال النصر موفق شد با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کند وبه سختی جواز حضور درجمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

سوفیان رحیمی موفق شد در نیمه اول ۲ بار دروازه النصر را باز کند و عبدالرحمان غریب تک گل میزبان را در نیمه اول به ثمر رساند تا نماینده امارات با برتری ۲ بر یک به رختکن بازگردد.

گل به خودی خلید عیسی باعث شد تا النصر جان تازه‌ای در این دیدار بگیرد و با گل الکس تلس کامبک کند تا این دیدار به وقت‌های اضافی کشیده شود. اخراج مستقیم آیمن احمد در دقیقه ۹۸ کار را برای یاران کریستیانو رونالدو در ادامه سخت کرد.

تعویض طلایی هرنان کرسپو موفق شد گل برتری العین را تنها چهار دقیقه بعد از ورود به ثمر رساند. سلطان الشمسی موفق شد روی اشتباه راغد نجار دروازه بان النصر گل سوم العین را در دقیقه ۱۰۳ به ثمر رساند تا یک بار دیگر النصر در آستانه حذف قرار بگیرد.

سرانجام کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱۸ بعد از فرصت‌های زیادی که در این دیدار از دست داده بود، موفق شد یک بار دیگر ناجی النصر شود. فوق ستاره پرتغالی با تیزهوشی در محوطه جریمه یک خطا پنالتی گرفت و خودش موفق شد این ضربه را تبدیل به گل چهارم النصر کند تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.

به گزارش ایرنا، تنها رونالدو موفق شدضربه پنالتی خود را گل کند و مارسلو بروزوویچ، الکس تلس و اوتاوویو نتوانستند دروازه العین را باز کند تا النصر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید