تمام شبکه های سیما HD می شوند

    کد خبر :951082

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در مراسم رونمایی از پخش آزمایشی HD شبکه امید گفت: پرمخاطب‌ترین شبکه‌های صداوسیما با توجه به مخاطب هدف، شبکه‌های پویا و امیدند و کودکان و نوجوانان از وفادارترین مخاطبان برای رسانه ملی، محسوب می‌شوند که این وظیفه رسانه را در افزایش کیفیت محتوا و پخش در این دو شبکه به ویژه شبکه امید، حساس‌تر می‌کند.

او با تأکید بر اهمیت بها دادن به کودکان و نوجوانان که نسل آینده‌ساز کشور هستند بیان کرد: آینده کشور در دست این عزیزان است و این قشر همچون پلی بین نسل فعلی و نسل آینده‌اند،‌ پس ما به عنوان رسانه مسئولیت بسیار سنگینی در پرداختن به موضوع‌ها و دغدغه‌های این عزیزان داریم.

جبلی ادامه داد: امروز در روز خجسته ولادت امام حسن عسکری(ع) و در آستانه گرامیداشت روز دانش‌آموز و در هفتمین روز شهادت شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) به ویژه نوجوانان عزیزی که مظلومانه در این حادثه تلخ به ‌شهادت رسیدند شاهد این خدمت رسانه ملی هستیم.

رئیس صداوسیما تصریح کرد: رسانه ملی باید برای ارتقای کیفیت محتوای تولید شبکه‌های امید و پویا تلاش مضاعفی داشته باشد که خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در دوره جدید و همچنین با استفاده و بهره‌مندی از تجارب دوره‌های قبل در تولید محتوای فاخر برای این شبکه‌ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در مقوله ارتقای کیفیت، تولید محتوای جدید، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های تولید محتوا توسط نوجوانان حرکت رو به جلویی را در رسانه ملی شاهد هستیم. در دوره تحولی جدید، صداوسیما به عنوان یک قرارگاه فرهنگی و شتاب دهنده عمل خواهد کرد که این مهم در شبکه امید در حال انجام است.

جبلی سپس ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بقیه شبکه‌های باقی مانده سیما با کیفیت پخش HD  برای مخاطبان آماده سازی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید